//

Total downloader: weergeven uitzending gemist gaat niet meer goed

Total downloader: weergeven uitzending gemist gaat niet meer goed discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ongeveer een jaar gebruik ik regelmatig de app totaldownloader , de laatste tijd echter wat minder dan voorheen. Het was een fantastische app om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-13, 22:13
radoeka radoeka is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Cool Total downloader: weergeven uitzending gemist gaat niet meer goed

Sinds ongeveer een jaar gebruik ik regelmatig de app totaldownloader, de laatste tijd echter wat minder dan voorheen. Het was een fantastische app om TV programma's via uitzendinggemist op te nemen, en dan later terug te kijken (onderweg in de trein bijvoorbeeld), maar sinds kort helaas niet meer . Tot mijn stomme verbazing echter, lukt het mij niet om recente programma's weer te geven.

Totaldownloader (TD) download het programma wel. Ik kan het afspelen starten, maar na ongeveer een seconde of 15 crasht TD. Het is net alsof er iets in de stream zit, waardoor TD crasht. Download ik videoos van andere sites (bijv youtube) dan kom ik dit probleem niet tegen. Speel ik een oudere uitzendinggemist opname af, dan gaat het ook goed. Het is net alsof de videostream van uitzendinggemist is veranderd.

Komt iemand dit probleem bekend voor? Wat is er aan de hand met Total Downloader en Uitzendinggemist???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-13, 23:33
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Heb je je de App misschien laatst geupdatet? op 21-05-2013 hebben ze iets veranderd aan de App wat met AC3 codecs te maken heeft....Ik denk dat dat het daar aan ligt
  #3  
Oud 03-09-13, 17:15
radoeka radoeka is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard

Ah, uitsmijter bedankt voor die informatie. Zou jammer zijn als het daar aan zou liggen.
Reageren

Labels
totaldownloader, uitzendinggemist



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitzending gemist werkt niet meer Mariellejansteen iPad algemeen 1 03-12-12 12:24
uitzending gemist: video player werkt niet (meer) reprise3 iPhone Apps 2 11-04-10 10:49
Uitzending gemist werkt niet meer reprise3 iPhone Apps 1 08-04-10 08:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.