//

''Fake'' lock app gezocht

''Fake'' lock app gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in het bezit gekomen van een iPhone waar meerdere dingen mis mee zijn. Eerst viel hij altijd uit en ik kon hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-13, 21:37
skankrs skankrs is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard ''Fake'' lock app gezocht

Hallo,

Ik ben in het bezit gekomen van een iPhone waar meerdere dingen mis mee zijn. Eerst viel hij altijd uit en ik kon hem dan enkel nog opstarten nadat de batterij helemaal leeg was en ik hem met mijn pc verbond. Naar een oplossing zoeken heb ik al lang opgegeven, zal wel iets met het moederbord zijn. Maar nu ben ik erachter gekomen dat hij niet uitvalt zolang hij niet gelocked is. Dus als ik automatisch sluiten op ''nooit'' zet werkt hij perfect. Maar zo is mijn batterij natuurlijk snel leeg en kan ik hem niet in mijn broekzak steken of hij kiest dingen die ik niet wil. Nu ben ik dus opzoek naar een app die eigenlijk hetzelfde doet als je iPhone locken zonder hem echt te locken. Waarschijnlijk bestaat dit niet maar als iemand iets weet mag je het altijd laten weten.

mvg
Seppe

Laatst gewijzigd door skankrs; 15-09-13 om 16:22.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweak 'Lock Calendar' geinstalleerd maar geen kalender items in mijn lock screen gebo51 Jailbreak apps en thema's 0 06-12-12 16:24
app gezocht welke app verbruikt wat?? lambermond iPhone Apps 3 23-08-12 16:14
HELP! Lock knop defect! Hoe lock ik nu mijn Iphone?! MrDee iPhone algemeen 5 28-01-12 22:26
App pasword lock liryuk iPhone Apps 1 10-07-11 18:31
Fake iOS4.0 app ? Ducati_Corse Jailbreak apps en thema's 5 02-08-10 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:00.