iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   app voor controle dochter (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/144206-app-voor-controle-dochter.html)

applefreak01 15-09-13 13:02

app voor controle dochter
 
Hey,

Mijn vraag is of er een mogelijkheid bestaat of een app bestaat waarmee ik onopgemerkt mijn dochter haar iphone kan controleren?
Ik hem namelijk al een paar keer gemerkt dat ze met foute dingen bezig is.
Maar ik kan niet te weten komen wat ze uitsteekt want ze verwijderd al haar smsen als ik haar iphone 4 vraag.

Is er enige mogelijkheid?

Guest-20180925190238 15-09-13 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door applefreak01 (Bericht 912382)
Mijn vraag is of er een mogelijkheid bestaat of een app bestaat waarmee ik onopgemerkt mijn dochter haar iphone kan controleren?

Zo'n app bestaat niet in de App Store.

applefreak01 15-09-13 13:12

maar er moeten toch andere mogelijkheden zijn?

Guest-20180925190238 15-09-13 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door applefreak01 (Bericht 912386)
maar er moeten toch andere mogelijkheden zijn?

Nee, die zijn er ivm. privacy niet. Jij wil nu je dochter bespioneren. Anderen willen misschien hun man of vrouw bespioneren en daar doet Apple niet aan mee.

Ik ga het hier bij laten. Opvoedkundige tips komen vanzelf wel.

XIII 15-09-13 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 912389)
Opvoedkundige tips komen vanzelf wel.

Hier vast wat juridische achtergrondinformatie:

https://www.security.nl/posting/3912...r+monitoren%3F

Kevindewapper 15-09-13 13:44

dit gaat wel erg ver. stalker in spe

vuurvreter 15-09-13 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door applefreak01 (Bericht 912382)
Hey,

Mijn vraag is of er een mogelijkheid bestaat of een app bestaat waarmee ik onopgemerkt mijn dochter haar iphone kan controleren?
Ik hem namelijk al een paar keer gemerkt dat ze met foute dingen bezig is.
Maar ik kan niet te weten komen wat ze uitsteekt want ze verwijderd al haar smsen als ik haar iphone 4 vraag.

Is er enige mogelijkheid?

Wie zegt ons dat het je dochter is en niet je vrouw of wie dan ook?

Wat jij nodig hebt heet "Vertrouwen" .

applefreak01 15-09-13 14:36

hoe kan ik dat nu bewijzen?

vuurvreter 15-09-13 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door applefreak01 (Bericht 912408)
hoe kan ik dat nu bewijzen?

Niet, en dat willen wij ook helemaal niet weten!!

Ghost 15-09-13 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 912389)
Nee, die zijn er ivm. privacy niet. Jij wil nu je dochter bespioneren. Anderen willen misschien hun man of vrouw bespioneren en daar doet Apple niet aan mee.

Ik ga het hier bij laten. Opvoedkundige tips komen vanzelf wel.

LOL, je kan het misschien eens aan Apple zelf gaan vragen, ben er vrij zeker van dat zij de sms'en van jou dochter nog ergens op hun servers hebben staan :-)

Guest-20180925190238 15-09-13 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ghost (Bericht 912414)
LOL, je kan het misschien eens aan Apple zelf gaan vragen, ben er vrij zeker van dat zij de sms'en van jou dochter nog ergens op hun servers hebben staan :-)

Dan zal Apple eerst een mobiel netwerk moeten optuigen en SIM-kaarten + abonnementen gaan verkopen. SMS gaan via het mobiele netwerk van de providers.

Bubbly 15-09-13 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door applefreak01 (Bericht 912386)
maar er moeten toch andere mogelijkheden zijn?

Jailbreaken op iOS 6.1.2 en dan zijn er bepaalde betaalde tweaks die 'bespioneren' mogelijk maken. Zit de iPhone al op 6.1.3 of hoger, helaas.

Hoe dan ook, ik raad dit af.

Ik weet niet wat die 'foute dingen' zijn en ik wil het ook niet weten, maar als in het digitale tijdperk opgegroeide tiener kan ik je wel vertellen dat ik me niet door ouders liet bespioneren. En als ze dat wel zouden proberen zou ik er absoluut niet om kunnen lachen. Als ik jou was zou ik er in ieder geval met 't gezin over praten, al dan niet straffen (doei iPhone), maar niets stiekem doen. Als je dit wel doet en je dochter loopt weg (Amber Alert, alles), dan was je nu alvast gewaarschuwd. Succes verder.

Disclaimer: het is niet tegen de wet om de informatie die ik hier geplaatst heb te verschaffen, dus overenthousiaste mods, verwijder mijn post niet s.v.p. Voor meer informatie, zie reactie 5 (#post912393).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.