iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Problemen ABNAMRO apps op iOS7 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/144490-problemen-abnamro-apps-op-ios7.html)

wblink 19-09-13 17:45

Problemen ABNAMRO apps op iOS7
 
Dag,

ABNAMRO weet van niks. "Update IOs7???" de apps (mobiel bankieren en ics) werken dus ook niet meer.

Gerrit: HELLUP!

Otje82 19-09-13 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wblink (Bericht 914087)
Dag,

ABNAMRO weet van niks. "Update IOs7???" de apps (mobiel bankieren en ics) werken dus ook niet meer.

Gerrit: HELLUP!

Bij mij werken ze beide nog gewoon.

wblink 20-09-13 15:19

JIj zit (vlgs de gegevens die ik zie) ook nog steed op IOs 6.1.2.

stitch_duck 20-09-13 15:26

Bij mij de ICS app ook zonder problemen.

XIII 20-09-13 16:35

Bij mij werkt de ICS Cards App op zowel de iPhone als de iPad met iOS 7.

wouter1981 20-09-13 16:56

Beide applicaties werken vlekkeloos op mijn iPhone.

wblink 21-09-13 16:16

Inmiddels bij mij ook weer, ZONDER dat ik iets veranderd heb.
ABNAMRO vertelde me dat er problemen waren bij Apple. Ik denk dat ze Apple verwarren met ABNAMRO.

mieke2412 22-09-13 22:09

op de iphone werkt hij wel na IOS 7 op de ipad2
niet :(

wblink 23-09-13 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mieke2412 (Bericht 916025)
op de iphone werkt hij wel na IOS 7 op de ipad2
niet :(

Probeer eens de app de verwijderen en daarno opnieuw te installeren. Hoor wel of het helpt.

mieke2412 23-09-13 18:54

had ik al gedaan, maakt niets uit, ik kan inloggen heb 2 seconden alles in beeld en dan weg

wblink 24-09-13 17:56

App verwijderen, IPad opnieuw starten en dan installeren? Meer weet ik niet te verzinnen, sorry.

Anderen misschien?

mieke2412 30-09-13 18:21

op de site vd ABN staat dit
Klanten die gebruik maken van een iPhone of iPad waarop het besturingssysteem iOS 7 is geïnstalleerd, kunnen mogelijk problemen ondervinden bij het inloggen in de Mobiel Bankieren app.
Deze problemen ontstaan als in de instellingen van Safari is aangevinkt dat cookies "Altijd" geblokkeerd moeten worden. Het probleem is op te lossen door deze instelling te wijzigen naar "Van derden en adverteerders".
De problemen zijn in onderzoek. Onze excuses voor het ongemak.


nou dat stond bij mij al zo en probleem is er nog steeds
ben er nu maar eens over gaan twitteren, kijken of dat helpt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 19:04 ----------

ok probleem is opgelost door de volgorde van de rekeningen te wijzigen op de site van ABN . Nu werkt het weer.

schollie47 07-10-13 22:16

ICS geeft hetzelfde antwoord
 
Ics geeft hetzelfde antwoord maar het helpt niets als je cookies op "nooit Blokkeren"zet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.