Verbeteringen in Mail, maar hoe werkt dat dan? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple laat in een document zien wat alle veranderingen zijn binnen iOS7, prachtig. Hierop kwam ik het volgende tegen: " • Verbeteringen in Mail ◦ ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verbeteringen in Mail, maar hoe werkt dat dan?
Apple laat in een document zien wat alle veranderingen zijn binnen iOS7, prachtig. Hierop kwam ik het volgende tegen:
" • Verbeteringen in Mail ◦ Nieuwe slimme postbussen, zoals 'Ongelezen', 'Bijlagen', 'Alle concepten' en 'Aan of kopie' ◦ Verbeterde zoekfunctie ◦ Pdf-annotaties bekijken" Kan iemand mij vertellen hoe die slimme postbussen werken, of hoe ik ze kan activeren? Ik werk met een iP4. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhoneclub schreef er in een preview over:
iOS 7 uitgelicht: Mail - iPhoneclub.nl Misschien kunnen ze dat nu updaten?
|
||||
|
||||
Bedankt voor de link.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe voorkom ik dat notities als mail binnenkomen? | LGH | iPad algemeen | 0 | 13-03-13 15:44 |
WEL app sync via iCloud maar geen backup. Hoe doe je dat? | BrutusNLD | iCloud | 0 | 10-01-13 16:17 |
UPC mail installeren op mijn i pad,hoe doe ik dat? | Hal00125 | iPad algemeen | 1 | 05-01-12 22:49 |
3G kopen in USA; hoe werkt dat? | Emper | iPad algemeen | 8 | 24-05-11 00:00 |
app gedownload voor geld maar hoe word dat betaalt? | linwhaa | iPhone Apps | 5 | 06-07-10 13:16 |
|
|