//

Probleem synchronisatie 1Password

Probleem synchronisatie 1Password discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Ik heb van de week een upgrade gedaan naar 1Password 4 op de Mac. Op de iPhone en iPad draait 1Password 4.2.7. Op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-13, 23:14
Souvlaki Souvlaki is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Probleem synchronisatie 1Password

Hi all,

Ik heb van de week een upgrade gedaan naar 1Password 4 op de Mac. Op de iPhone en iPad draait 1Password 4.2.7.
Op papier zou alles vanaf de Mac moeten syncen via iCloud met de iOS versie.
Het vreemde doet zich voor dat ik op de Mac 182 logins heb staan, terwijl er op de iOS apparaten 228 logins staan.
Ik gebruik hetzelfde @me.com-adres voor de iCloud op de Mac als op de iOS apparaten.
Heb 1Password al verwijderd van de iPad, maar na herinstallatie gaat hij weer syncen via de iCloud en komt toch weer met die 228 logins op de proppen.
En het wordt nog gekker: de iOS-apparaten onderling syncen wel goed, dus als ik iets op de iPad verander, dan wordt het ook gelijk zichtbaar op de iPhone.
En ik heb ook twee Macs in huis, waar onderling hetzelfde voor geldt: een wijziging op de ene Mac is gelijk zichtbaar op de andere.
Alleen het syncen tussen Mac en iOS-versie van 1Password gebeurt dus niet.

Ik begrijp er niets meer van, het zou toch allemaal gelijk moeten zijn op alle apparaten? Iemand hier dezelfde ervaringen of heeft iemand hier een oplossing of ideeën over? Ik heb geen flauw idee wat ik fout zou doen......

Alvast bedankt voor jullie deskundige adviezen aan deze ouwe knar....

Groet, Erik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem synchronisatie 4S Dennish74 iPhone algemeen 0 11-12-12 18:15
Synchronisatie probleem bart69 iTunes 3 05-03-12 21:15
Synchronisatie probleem tekstarzz iTunes 0 31-01-11 11:58
Synchronisatie probleem BjOrN_M iTunes 3 04-07-08 12:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.