//

WhatsApp backup

WhatsApp backup discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Sinds vandaag laat ik WhatsApp geschiedenis backup maken via icloud Als ik inlog op icloud.com zie ik nergens documenten staan ik vroeg me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-13, 13:54
Reneetje2108 Reneetje2108 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 25
Standaard WhatsApp backup

Hallo Allemaal,

Sinds vandaag laat ik WhatsApp geschiedenis backup maken via icloud
Als ik inlog op icloud.com zie ik nergens documenten staan ik vroeg me af of het mogelijk is om de chat gesprekken terug te lezen en eventueel te printen via Icloud als daar een mogelijkheid voor is.

Ik heb wel een macbook met snow leopard en geen icloud op de mac staan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? ballegooier iPhone algemeen 4 12-09-13 22:26
Windows: Verschil tussen backup en backup philippefeij iTunes 2 28-12-11 20:04
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? Timmehhh iPhone algemeen 22 24-12-11 21:11
Whatsapp berichten uitlezen uit backup Iphone Venno iPhone algemeen 2 19-10-11 03:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.