//

in case of emergency

in case of emergency discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Arghhhhh loop van het ene probleem in de andere. Vanwege medicijngebruik wil ik perse dat er op mijn iphone In case of emergency (bv ICE ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-13, 11:32
the matrix's schermafbeelding
the matrix the matrix is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 109
Standaard in case of emergency

Arghhhhh loop van het ene probleem in de andere.

Vanwege medicijngebruik wil ik perse dat er op mijn iphone In case of emergency (bv ICE 123)zit.

Maar wat een gepuzzel, ik kom er niet uit

Het eerste waar ik tegen aanloop is dat het lockscreen in de weg zit voordat je bij de ICE app komt die ik in de taakbalk gezet heb.
Dus niet toegankelijk voordat de toegangscode ingevuld wordt.

Dus zoeken naar mogelijkheden en ja hoor een tip gevonden om een idcard met alle gegevens als background in het lockscreen te gebruiken.

Aan de slag en heb een prachtige background gemaakt met alle medische gegevens en de te bellen instanties (doctoren echtgenoot kinderen) keurig in beeld ,
Wel een beetje puzzelen ivm de tekst "schuif om te ontgrendelen" te omzeilen maar gelukt.

Apparaat op standby en weer aangezet , Keurig!! perfect precies wat ik zocht. Helaas is de tuur tijd erg kort na 7 seconden gaat het licht uit maar vooruit daar valt mee te leven

Maar helaas wat een gedoe, als ik nu een whatsapp of bericht of email etc binnen krijg dan wordt die mooie background helemaal onderdrukt.

Dus helemaal weer terug bij af.

Nu kan ik wel alle push up meldingen gaan onderdrukken , maar dat heeft ook weer zijn nadeel.

DAMNED.

Weet iemand een slimme oplossing om dit euvel op te lossen??

Laatst gewijzigd door the matrix; 27-10-13 om 12:19.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.