//

App's delen met een ander account

App's delen met een ander account discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om apps te delen met een ander Apple account? Ik heb net namelijk met een Amerikaanse account de gratis app Nike+ Move ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-13, 19:33
EduardW EduardW is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 22
Standaard App's delen met een ander account

Is het mogelijk om apps te delen met een ander Apple account? Ik heb net namelijk met een Amerikaanse account de gratis app Nike+ Move gedownload in mijn iTunes en deze vervolgens op mijn eigen iPhone gezet met m'n eigen Nederlandse account. Nu vroeg ik me af of het ook werkt met een account die een app heeft aangeschaft, om dan de app op dezelfde manier op mijn iPhone kan slepen. Of werkt het alleen met gratis apps?

Laatst gewijzigd door EduardW; 05-11-13 om 19:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-13, 20:04
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Die App staat nog steeds met je Amerikaanse Apple ID op je iPhone.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 05-11-13, 20:48
EduardW EduardW is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 22
Standaard

Maar stel dat mijn vader de TOMTOM app heeft gekocht, dan staat deze ook op zijn computer en iTunes. Op hoeveel telefoons kan je dit dan installeren? Want als ik mijn telefoon (ander account) aansluit en de app erop sleep, dan werkt het gewoon?
  #4  
Oud 05-11-13, 20:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EduardW Bekijk bericht
Want als ik mijn telefoon (ander account) aansluit en de app erop sleep, dan werkt het gewoon?
Apps "sleep" je toch niet. Die synchroniseer je toch met iTunes. Of heb ik iets gemist?

Hoe dan ook, in de metadata van die app staat nog steeds het Apple ID van jouw vader.
  #5  
Oud 05-11-13, 21:03
EduardW EduardW is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 22
Standaard

Ik kon in mijn bibliotheek van iTunes naar "Apps" gaan en zo de app naar mijn iPhone slepen.

En dan nu mijn laatste vraag: Kan ik dan met mijn eigen account op mijn telefoon de TOMTOM app updaten? Want anders is dit natuurlijk een makkelijke manier om een app te delen qua kosten oid.
  #6  
Oud 05-11-13, 21:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EduardW Bekijk bericht
En dan nu mijn laatste vraag: Kan ik dan met mijn eigen account op mijn telefoon de TOMTOM app updaten?
Nogmaals, in de metadata van de app staat het Apple ID van de koper. Met dat Apple ID + paswoord moet je de app updaten.
  #7  
Oud 05-11-13, 21:12
EduardW EduardW is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 22
Standaard

Bedankt voor de uitleg!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps updaten en probleem met ander account Sorky71 iPhone Apps 15 24-04-16 15:46
Opnieuw inloggen na openen app die gedownload is met ander account amiet01 iPhone algemeen 4 07-10-12 21:06
Vraag: App om 'taken' te delen met een ander? Christiaanvr iPhone Apps 0 02-08-12 13:37
Cydia licentie delen met ander i apparaat?? puto Jailbreak apps en thema's 2 04-10-10 19:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:08.