//

Muziek downloaden vanaf Youtube

Muziek downloaden vanaf Youtube discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een app waar je liedjes vanaf youtube kan downloaden op je iPhone? Ik luister nogal vaak muziek die nog onbekend is en dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-13, 15:29
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard Muziek downloaden vanaf Youtube

Is er een app waar je liedjes vanaf youtube kan downloaden op je iPhone? Ik luister nogal vaak muziek die nog onbekend is en dus 9/10x niet in de iTunes store etc. te downloaden is. Het is er omslachtig om steeds als ik een keer thuis ben het liedjes van youtube af te halen in itunes te gooien en te synce. Dus nu zoek ik eigenlijk een app die dat doet op de iphone zelf en dan een libary in die app hebt dan.
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-13, 16:34
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

In de jailbreak wereld is er een app daarvoor, ja.. Maar via appstore gaat dat je niet lukken. Het is namelijk illegaal ofzo
  #3  
Oud 17-11-13, 16:38
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

jawel hoor, dat is er zeker wel. En zonder jailbreak.
Kijk eens naar Tunecast. Gebruik ik ook. Zeer gebruiksvriendelijk en ideaal om verschillende playlists samen te stellen via Youtube.

Check --> https://itunes.apple.com/nl/app/tune...ek/id542620273

Verder is er ook nog Foxtube -> https://itunes.apple.com/nl/app/foxt...703222848?mt=8
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! boschr iPhone algemeen 5 25-01-14 21:56
Muziek en ebooks vanaf een SD kaart downloaden? DavePlugge iPad algemeen 7 23-01-13 23:32
Muziek: Muziek downloaden vanaf iPod touch krikra99 Muziek, foto & video 0 21-03-11 08:03
Foto: Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac Multimaniak Muziek, foto & video 0 26-02-11 12:32
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden xBram Muziek, foto & video 7 25-11-08 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.