//

Mail app geeft kuren.

Mail app geeft kuren. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo sinds een paar dagen geeft mijn mail app van apple kuren met mijn Gmail account. Mijn gmail account heb ik al jaren. Passwort e.d. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-12-13, 10:29
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard Mail app geeft kuren.

Hallo sinds een paar dagen geeft mijn mail app van apple kuren met mijn Gmail account. Mijn gmail account heb ik al jaren. Passwort e.d. zijn in orde. Bij mail ophalen krijg ik iedere keer de melding login naam of passwort niet geldig. Soms ook dat imap.gmail.com het niet accepteerd. Gmail app geladen en viola wel de mail binnen. Ander Gmail account in de apple mail app ingebracht, en ja hoor deze doet het wel. Andere accounts in de mail app doen het gewoon wel.

Heb de leidraad op google voor het vrij geven van de account voor mobile apparaten gevolgt. Geen solaas.

Wie weet nu verder.
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-13, 10:43
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jrepko Bekijk bericht
Gmail app geladen en viola wel de mail binnen. Ander Gmail account in de apple mail app ingebracht, en ja hoor deze doet het wel. Andere accounts in de mail app doen het gewoon wel.

Dan zou ik zeggen, verwijder je gmail adres van je iDevice en maak heb opnieuw aan. Er is waarschijnlijk een bitje omgevallen.
Nee je raakt geen email kwijt.

Succes.
  #3  
Oud 06-12-13, 10:57
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

Bedankt voor je reactie, maar dat had ik ook al gedaan, en ja je mails verdwijnen uit je mail app.
  #4  
Oud 06-12-13, 12:01
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jrepko Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie, maar dat had ik ook al gedaan, en ja je mails verdwijnen uit je mail app.
Uiteraard verdwijnen je mails als je de account van je iPhone verwijderd. Maar als je die er terug opzet, dan worden ze toch terug gesynct?

Moest je het niet opgelost krijgen met de standaard mail app, kan je nog altijd de Gmail app downloaden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kuren antoon100 iPhone algemeen 3 29-11-13 18:30
Scherm 3G heeft kuren Schob iPhone algemeen 5 06-10-11 19:15
Mail uitgaand geeft 2 aan en is leeg joostdeman iPhone algemeen 1 07-05-11 06:56
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? reno1 Unlock [archief] 2 01-05-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.