iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Soccer Livescores App (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/149312-soccer-livescores-app.html)

robertt500 15-12-13 01:26

Soccer Livescores App
 
Iemand ervaring met het gebruik van de Soccer Livescores app?
Ik heb deze geinstalleerd, maar het werkt niet prettig of er staat iets verkeerd ingesteld, ik krijg geen actuele wedstrijd informatie, alleen als ik zelf refresh, daarnaast werkt bij mij de watch functie niet, ik krijg geen info als er wijzigt in de wedstrijd bijvoorbeeld en ook geen geluid als er iets gewijzigd is.
Zou dit wel moeten werken? Of loopt de versie nog wat achter bij de app die heb gebruikt op Samsung galaxy S4, waarbij de info wel actueel is, watch werkt goed, je krijgt gelijk door wanneer er iets is gewijzigd in de wedstrijd en ook met een geluidssignaal, op de IPhone lukt me dit niet voorlopig. Misschien kan iemand me verder helpen.

daveensannie 15-12-13 10:44

Ik zou gewoon VI nemen, werkt perfect :-)

Richu75 15-12-13 10:57

Live score addicts werkt ook feilloos

robertt500 15-12-13 15:12

ja dat gebruik ik nu.
schijnt nog wel een andere app aan te komen voor IPhone.

wollie1979 15-12-13 22:04

yep VI werkt goed en heeft veel extra info over clubs en spelers.
Livescore addicts is ook een goeie die lekker snel werkt.

waalboer 18-12-13 15:40

Gebruik zelf fotmob en heb dan wel push meldingen vrij gekocht eenmalig.

apotheosis 24-12-13 18:19

Ik heb het meer voor soccerway en livescore.
Myfootball pro 4 hebk ook nog maar verkies voor soccerway en dan livescore.
Ze vullen elkaar wat aan, de andere heeft wat meer info, de ander is wat mooier afgewerkt en simpeler enz....

robertt500 24-12-13 18:56

heb soccerway er op staan nu, maar tis wat karig, of ik weet niet hoe het werkt, ik wil aan kunnen klikken dat ik de wedstrijd wil volgen. Voorlopig is er nog geen app die kan tippen aan de android app

apotheosis 24-12-13 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robertt500 (Bericht 941779)
heb soccerway er op staan nu, maar tis wat karig, of ik weet niet hoe het werkt, ik wil aan kunnen klikken dat ik de wedstrijd wil volgen. Voorlopig is er nog geen app die kan tippen aan de android app

Dit zegt een maat van me;
Bij twitter volg ik ook liverpool en als er een kans is of doelpunt dan posten ze dat ook.

Via twitter mss dan? Dat is een mogelijkheid.
Of via de clubsite zelf, kan je normaal ook wel alles op volgen toch?

Je hebt wel apps op de iPhone die de voetbal live uitzenden, je hebt wel Wi-Fi/3G/4G nodig en op 3G zuipt dat wel wat data ;). Maar het gaat wel als de snelheid hoog genoeg ligt.

robertt500 24-12-13 23:58

Ls addicts gebruik ik maar, bij gebrek aan beter voor de Iphone

robertt500 26-12-13 14:06

Gebruik nu net "score alarm" dat doet aardig wat ik wil zien

waalboer 30-12-13 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robertt500 (Bericht 941779)
heb soccerway er op staan nu, maar tis wat karig, of ik weet niet hoe het werkt, ik wil aan kunnen klikken dat ik de wedstrijd wil volgen. Voorlopig is er nog geen app die kan tippen aan de android app

Fotmob kan dat wel bij;)

robertt500 04-01-14 14:45

ik gebruik dat fotmob maar weet jij hoe je het in moet stellen zodat ik niet alle details krijg van de live wedstrijden:-)? Ik krijg ze nu van alle competities waar ze maar een wedstrijd spelen, om welke tijd dan ook :-)
Hoe kan ik gewoon aangeven dat ik de details van een bepaalde wedstrijd wil hebben?

waalboer 05-01-14 22:33

Door op de wedstrijd te klikken en dan zie je rechts boven in een fluitje waar je op kan klikken. Je krijgt dan van die wedstrijd push notificaties binnen.

robertt500 05-01-14 22:40

ja heb het door inmiddels, in het begin had ik blijkbaar hele competities aan geklikt en als er dan wedstrijden werden gespeeld kreeg ik alle details, uit vreemde landen:-) dank voor de reacties


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.