iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Weet iemand welke app ik bedoel? *sneller typen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/149741-weet-iemand-welke-app-bedoel-sneller-typen.html)

maltje 25-12-13 18:09

Weet iemand welke app ik bedoel? *sneller typen
 
Ik had een programma op mijn iphone stone om sneller te kunnen typen:Je kreeg een reeks met woorden op je keyboard die je dan kom gebruiken dmv 1 letter aan te duiden.
Nu heb ik sinds enkele dagen de allerlaatste update en vind dit propje niet meer terug.
Weet iemand wat ik bedoel?

mvg

MCNO 26-12-13 18:12

Bedoel je niet de z.g. Toetscombinatiles?

Instellingen, algemeen, toetsenbord, trefwoorden.

maltje 26-12-13 19:25

Als je van een woord enkele letters getypt hebt,staat er op het keyboard verschillende volledige woorden die je eventueel bedoelt.
Dat doet het progje.
Ik had dit aangekocht voor enkele euro's maar weet dus niet meer hoe dit heet.

Mvg

Otje82 26-12-13 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maltje (Bericht 942164)
Als je van een woord enkele letters getypt hebt,staat er op het keyboard verschillende volledige woorden die je eventueel bedoelt.
Dat doet het progje.
Ik had dit aangekocht voor enkele euro's maar weet dus niet meer hoe dit heet.

Mvg

Kijk in je aankopen. Daar zou het programma tussen moeten staan.

quip 12-01-14 22:28

Beetje late reactie, maar volgens mij bedoel je octopus.

maltje 13-01-14 11:40

Zou idd wel eens kunnen,in cydia staat het erbij.
Maar volgens mij had ik het ook op een niet gejailbreakte Iphone.
Ik had het gekocht maar vind de link niet meer.

mvg

PS.Iphone is niet gejailbreaked,Ipad wel.

quip 13-01-14 14:16

Oké, nou zoals je al zegt octopus staat in cydia dus vereist een jailbreak, maar bij mij weten is er geen programma in de AppStore die je toetsenbord kan wijzigen, ik denk niet dat Apple dat toelaat .. Anders probeer je octopus op je iPad weet je gelijk of dat het juiste programma is .. Succes

WallyŠ 14-01-14 00:35

PredictiveKeyboard - TheBigBoss.org - iPhone software, apps, games, accesories, ringtones, themes, reviews

dEvoRaver 17-03-14 23:23

trefwoorden App
Text expander :-)

wollie1979 18-03-14 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maltje (Bericht 942164)
Als je van een woord enkele letters getypt hebt,staat er op het keyboard verschillende volledige woorden die je eventueel bedoelt.
Dat doet het progje.
Ik had dit aangekocht voor enkele euro's maar weet dus niet meer hoe dit heet.

Mvg

Daar heb je toch geen app voor nodig. Kijk bij trefwoorden onder de instellingen zoals MCNO al aangaf. Daarmee bereik je voor zover ik nu kan beoordelen hetzelfde.

MCNO 18-03-14 20:34

Sterker nog, met trefwoorden kan je hele zinnen instellen, bijvoorbeeld je adres of je naam icm bank nummer (met IBAN) :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.