//

op zoek naar een app om prijzen bij te houden

op zoek naar een app om prijzen bij te houden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben op zoek naar een app waar ik veelgebruikt voedsel kan bijhouden in favorieten en niet lekker prijzen (soms denk ik er niet aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-01-14, 13:48
warpozio warpozio is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 17
Standaard op zoek naar een app om prijzen bij te houden

ik ben op zoek naar een app waar ik veelgebruikt voedsel kan bijhouden in favorieten en niet lekker prijzen (soms denk ik er niet aan dat ik de ah pesto niet zo lekker vind, zou een leuke reminder zijnà en waar ik prijs kan ingeven van produkten (bv specifiek coca-cola) of soorten (chocopasta). kwestie dat we kunnen zien dat bepaald produkt duur/goedkoop is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-14, 22:28
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Bouw een xls bestand en dan kan je alles zelf bepalen wat je wilt opslaan en wat je na wilt kunnen kijken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: zoek een app die 3g uitschakelt bij Wi-Fi netwerk rubbererobbie Jailbreak apps en thema's 10 28-04-13 11:02
op zoek naar app die alle openstaande programma's in één keer afsluit HarryReitsma iPhone Apps 4 18-12-12 10:41
Een app om mijn uitgaven bij te houden BlazingAngel iPhone Apps 2 01-06-11 12:51
Een app om winst ed bij te houden? janvandijk96 iPhone Apps 1 22-10-10 10:59
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43.