iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App voor ingeven medicatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/150951-app-voor-ingeven-medicatie.html)

FreBo1958 22-01-14 20:01

App voor ingeven medicatie
 
Ik ben op zoek naar een app waar ik de periodes van welke soort medicatie en de hoeveelheid kan ingeven die ik heb genomen.
Iemand een idee?

KvdS 22-01-14 22:50

Kijk eens hier en begin bovenaan op blz 17 te lezen.

whaan 24-01-14 15:23

Ik gebruik al heel lang de App Pillboxie. Je kan in deze App al je medicijnen �� zetten, en met de tijden dat je ze moet innemen.

FreBo1958 24-01-14 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whaan (Bericht 947219)
Ik gebruik al heel lang de App Pillboxie. Je kan in deze App al je medicijnen �� zetten, en met de tijden dat je ze moet innemen.

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een app waar je kan teruggaan in de tijd wat je wanneer genomen hebt. Bijvoorbeeld dat ik kan gaan kijken wat ik vorig jaar in september van 19 tot 26 dat of dat product genomen heb.
Als ik dus nu ingeef wat ik neem en de hoeveelheid dat ik over ong 8 maanden of 1 jaar kan kijken dat product genomen op die dagen. Een melding om het op een bepaald tijdstip te nemen dat hoeft niet.

whaan 24-01-14 17:53

Er zit een History in, je kan hier mee minstens een jaar terug zien.

Blazez 24-02-15 09:57

Even terug komend op dit draadje, heb je nog eea geprobeerd? Ik ben ook even aan het rondkijken naar een app die ik binnenkort tijdelijk even nodig heb.
Pillboxie heb ik ook gedownload en doet in principe wat ik wil. Het enige wat er niet in zit (volgens mij) is een sync tussen een iPad en een iPhone. Maakt me niet zoveel uit hoe (direct/netwerk/icloud/dropbox) maar ik zou bijvoorbeeld graag willen instellen op een iPad en dan een sync naar een iPhone willen doen.
Dus eigenljk de vraag of er nog meer mensen met ervaringen van dit soort apps zijn.

Ow, de eigen reminder app gaat het niet echt worden aangezien je dan niet x keer per dag voor dezelfde medicatie een tijd in kan stellen. Mijn eigen voorgestelde gtasks pro ook niet.
Stel ik heb 6 soorten medicatie waarvan je er 1 6x per dag, 1 ieder uur, 1 2x per dag etcetera moet gebruiken

niven10 24-02-15 16:45

Als je iOS 8 hebt dan heb je daar de nieuwe app standaard gezondheid misschien is dat een idee.

Blazez 24-02-15 20:47

Ik heb daar wel even (kort) naar gekeken, maar ik kan daar geen medicijnen gebruik/planning in terug vinden.
Daarnaast kan ik dit op de ipad icm een sync ook niet terug vinden.

niven10 25-02-15 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazez (Bericht 992769)
Ik heb daar wel even (kort) naar gekeken, maar ik kan daar geen medicijnen gebruik/planning in terug vinden.
Daarnaast kan ik dit op de ipad icm een sync ook niet terug vinden.

O jammer er is vast wel een app


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.