//

Apps zijn gedownload maar komen niet op startscherm of in iTunes

Apps zijn gedownload maar komen niet op startscherm of in iTunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan op mijn iPod Touch 5 geen nieuwe apps openen. Ze worden gedownload, maar ze komen niet op het startscherm. Als ik dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-01-14, 15:30
imfirebreak imfirebreak is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard Apps zijn gedownload maar komen niet op startscherm of in iTunes

Hallo,

Ik kan op mijn iPod Touch 5 geen nieuwe apps openen. Ze worden gedownload, maar ze komen niet op het startscherm. Als ik dan terug naar de app store ga, dan staat er 'open'. Als ik daar op druk, dan gebeurt er niks. Als ik de iPod op de pc aansluit, vindt hij die nieuwe apps ook niet...
Weet iemand wat er mis is?

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle beschikbare apps zijn naar deze computer gedownload? sveneu iPhone Apps 1 16-06-13 22:13
iTunes blijft hangen en album is niet gedownload maar wel betaald Samcali iTunes 0 28-09-11 22:50
Op andere itunes apps gedownload, kan niet toegevoegen?!! Ilsss iTunes 6 04-09-10 08:45
Apps gedownload en komen niet op de iphone te staan sandra1969 iPhone Apps 11 07-03-10 23:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15.