Apps zijn gedownload maar komen niet op startscherm of in iTunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan op mijn iPod Touch 5 geen nieuwe apps openen. Ze worden gedownload, maar ze komen niet op het startscherm. Als ik dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps zijn gedownload maar komen niet op startscherm of in iTunes
Hallo,
Ik kan op mijn iPod Touch 5 geen nieuwe apps openen. Ze worden gedownload, maar ze komen niet op het startscherm. Als ik dan terug naar de app store ga, dan staat er 'open'. Als ik daar op druk, dan gebeurt er niks. Als ik de iPod op de pc aansluit, vindt hij die nieuwe apps ook niet... Weet iemand wat er mis is? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle beschikbare apps zijn naar deze computer gedownload? | sveneu | iPhone Apps | 1 | 16-06-13 23:13 |
iTunes blijft hangen en album is niet gedownload maar wel betaald | Samcali | iTunes | 0 | 28-09-11 23:50 |
Op andere itunes apps gedownload, kan niet toegevoegen?!! | Ilsss | iTunes | 6 | 04-09-10 09:45 |
Apps gedownload en komen niet op de iphone te staan | sandra1969 | iPhone Apps | 11 | 08-03-10 00:02 |
|
|