Ik zoek een bepaalde app over hoogte en vallen. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een tijdje geleden stonden mijn goede vriend en ik op een hoog balkon. Toen ik mij afvroeg hoe hoog dit was en of je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zoek een bepaalde app over hoogte en vallen.
Hallo,
Een tijdje geleden stonden mijn goede vriend en ik op een hoog balkon. Toen ik mij afvroeg hoe hoog dit was en of je op slag dood zou zijn of iets zou breken, wist mijn vriend te vertellen dat je hiervoor een app hebt (hij had het gezien op het nieuws ofzo...). Een app die berekent hoe hoog iets is en die de verwondingen calculeert als je zou vallen. Weet er iemand hoe deze app noemt? Bestaat die wel voor Apple? of mss alleen voor android? Groeten Xfreez |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
app, hoogte, vallen, welk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om video op een bepaalde tijd te laten spelen? | draakfire | iPhone Apps | 0 | 17-05-13 17:06 |
Kan Apple een App verwijderen zonder je daar van op de hoogte te stellen? | FransHalsema | iPhone Apps | 4 | 31-03-12 18:38 |
Op zoek naar bepaalde externe batterij (met zuignapjes...) | sheppy | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 10-12-09 22:34 |
Vraagje of een bepaalde App bestaat | kal_el | iPhone Apps | 0 | 11-06-09 13:37 |
Mac OS X: Een app die bepaalde inkomende gesprekken blokkeerd | seVIIen | Desktop-applicaties | 4 | 18-10-08 19:37 |
|
|