//

Ik zoek een bepaalde app over hoogte en vallen.

Ik zoek een bepaalde app over hoogte en vallen. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een tijdje geleden stonden mijn goede vriend en ik op een hoog balkon. Toen ik mij afvroeg hoe hoog dit was en of je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-14, 13:07
XfreeztYleX XfreeztYleX is offline
• iOS 8.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 16
Talking Ik zoek een bepaalde app over hoogte en vallen.

Hallo,

Een tijdje geleden stonden mijn goede vriend en ik op een hoog balkon. Toen ik mij afvroeg hoe hoog dit was en of je op slag dood zou zijn of iets zou breken, wist mijn vriend te vertellen dat je hiervoor een app hebt (hij had het gezien op het nieuws ofzo...).

Een app die berekent hoe hoog iets is en die de verwondingen calculeert als je zou vallen.

Weet er iemand hoe deze app noemt? Bestaat die wel voor Apple? of mss alleen voor android?

Groeten Xfreez
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
app, hoogte, vallen, welk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App om video op een bepaalde tijd te laten spelen? draakfire iPhone Apps 0 17-05-13 17:06
Kan Apple een App verwijderen zonder je daar van op de hoogte te stellen? FransHalsema iPhone Apps 4 31-03-12 18:38
Op zoek naar bepaalde externe batterij (met zuignapjes...) sheppy iPhone accessoires en onderdelen 0 10-12-09 22:34
Vraagje of een bepaalde App bestaat kal_el iPhone Apps 0 11-06-09 13:37
Mac OS X: Een app die bepaalde inkomende gesprekken blokkeerd seVIIen Desktop-applicaties 4 18-10-08 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.