iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Google keep crashed steeds terug naar sprinboard (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/151812-google-keep-crashed-steeds-terug-naar-sprinboard.html)

Xplod 16-02-14 23:53

Google keep crashed steeds terug naar sprinboard
 
Probleem en ik snap echt niet hoe het komt :mad:

Ik en mijn vriendin gebruiken de app Google Keep Pro, een soort van Post-It app, en hebben beiden een eigen account via Gmail waarmee we in de app inloggen maar er doet zich iets vreemd voor.

- Op ons beide laptops werkt de app probleemloos op beide accounts. (Windows7)
- Op mijn vriendin haar iPad 1 werkt de app prima op haar account. Die werkt met de laatste ios versie die op haar iPad kan geinstalleerd worden. Ik denk dat die dus ios 5.1.1 is.
- Op mijn iPhone 4S en iPad mini werkt de app probleemloos als ik inlog op mijn account maar crashed steeds terug naar springboard als ik wil inloggen op haar account. Dat was ook zo op mijn eerdere iPhone 4. De app uninstallen en opnieuw installeren op mijn iPhone 4S en iPad mini verhelpt het probleem niet. Mijn beide toestellen staan op ios 7.0.4

Ik dacht dat de oorzaak misschien lag aan het feit dat de app op de achtergrond van haar iPad bleef werken dus schakelde ik die dan eens uit op haar iPad om dat eens uit te proberen om daarna terug op haar account terug in te loggen op mijn beide toestellen .... het probleem raakt er niet door verholpen. De app blijft terug naar sprinboard springen na inloggen.

Op mijn account dus géén probleem ... met haar account loopt het steeds mis.

Ik geraak er niet meer wijs uit. Heeft er iemand een idee waar het aan kan liggen :confused:

Geen enkele van al deze iPad devices die ik vernoem is ge-jailbreaked.

yukhalilsel 17-02-14 01:27

Open eens de instellingen van jouw account en die van je vrouw op de idevices en kijk of er enig verschil zit. Dit kan echt vanalles zijn dus loop eens alle instellingen na. Als daar enig verschil in zit, zet deze dan gelijk naar jouw account (aangezien die geen problemen oplevert).. Beide accounts dienen exact dezelfde identieke opties hebben aangevinkt en ingesteld.

Als ook dit het probleem niet oplost, zou je eens een email maar google kunnen sturen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.