//

[HELP] Whatsapp werkt niet meer! Zelfs NA de storing.

[HELP] Whatsapp werkt niet meer! Zelfs NA de storing. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus na de storing van gisteren bij whatsapp deed die het nog goed. Maar ik kon geen media sturen/ontvangen. Ik had al een paar dingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-14, 17:22
iamturna iamturna is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Exclamation [HELP] Whatsapp werkt niet meer! Zelfs NA de storing.

Dus na de storing van gisteren bij whatsapp deed die het nog goed. Maar ik kon geen media sturen/ontvangen. Ik had al een paar dingen geprobeert als respring, reboot etc. maar het werkte niet. Dus ik had de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar als ik nu mijn nummer wil verifiëren staat er "Verifiëren van apparaat mislukt. Mogelijk is dit het gevolg van het bijwerken of wisselen van uw telefoon."
Wat kan ik hier een doen, en wat veroorzaakt dit? Kan het liggen aan mijn Jailbreak?

ik heb een iPhone 4 16gb op iOS 7.0.4
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update iOS 6.1.4 werkt Whatsapp notificatiegeluid niet meer michel70 iPhone algemeen 11 09-06-13 16:36
Whatsapp op iPhone 3G werkt niet meer LV8 iPhone Apps 2 26-02-13 00:32
Whatsapp op iPad werkt, maar iPhone niet meer :( Roccade Jailbreak apps en thema's 1 25-08-12 19:25
Whatsapp werkt niet meer na update Iphone Biebje87 iPhone Apps 2 01-05-11 16:33
iPhone 3G touchscreen werkt niet zelfs na 2X vervangen JanR iPhone algemeen 4 11-10-10 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:10.