//

geen sms op iphone zonder internet wel bericht op ipad

geen sms op iphone zonder internet wel bericht op ipad discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) klopt dit? sinds een tijd geen sms-en ontvangen op mijn iphone, indien er geen data verbinding is op de iphone. Denk dat dit gekomen is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-14, 14:29
boyd57 boyd57 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Standaard geen sms op iphone zonder internet wel bericht op ipad

klopt dit?
sinds een tijd geen sms-en ontvangen op mijn iphone, indien er geen data verbinding is op de iphone. Denk dat dit gekomen is sinds de aanschaf van een ipad. Iemand met Iphone stuurt een imessage naar mij, ben ik thuis en heb ik Wi-Fi dan ontvang ik het bericht op de iphone en ipad als imessage.
Ben ik van huis, geen internet op mijn telefoon, en iemand met een iphone stuurt mij een bericht, dan ontvang ik geen sms op mijn iphone. Logisch volgens mij want thuis staat mijn ipad aan en die kreeg wel het verzonden bericht dus is er geen reden voor imessage om dit bericht als sms te versturen. Immers. hij is als imessage goed aangekomen op mijn ipad. Conclusie, heb je een ipad en een iphone zonder internet, dan krijg je nooit een sms, zolang je ipad thuis aan staat. Oplossing? Of je ipad uitzetten als je van huis gaat of internet nemen op je iphone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-14, 15:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boyd57 Bekijk bericht
Conclusie, heb je een ipad en een iphone zonder internet, dan krijg je nooit een sms, zolang je ipad thuis aan staat.
Of zolang er een Mac in huis aan staat met Messages actief. Bekend "probleem".
  #3  
Oud 21-03-14, 15:52
mucki mucki is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boyd57 Bekijk bericht
klopt dit?
sinds een tijd geen sms-en ontvangen op mijn iphone, indien er geen data verbinding is op de iphone. Denk dat dit gekomen is sinds de aanschaf van een ipad. Iemand met Iphone stuurt een imessage naar mij, ben ik thuis en heb ik Wi-Fi dan ontvang ik het bericht op de iphone en ipad als imessage.
Ben ik van huis, geen internet op mijn telefoon, en iemand met een iphone stuurt mij een bericht, dan ontvang ik geen sms op mijn iphone. Logisch volgens mij want thuis staat mijn ipad aan en die kreeg wel het verzonden bericht dus is er geen reden voor imessage om dit bericht als sms te versturen. Immers. hij is als imessage goed aangekomen op mijn ipad. Conclusie, heb je een ipad en een iphone zonder internet, dan krijg je nooit een sms, zolang je ipad thuis aan staat. Oplossing? Of je ipad uitzetten als je van huis gaat of internet nemen op je iphone.
sms en imessage dat zijn wel 2 verschillende dingen dacht ik sms heeft niks met internet te maken
  #4  
Oud 21-03-14, 15:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mucki Bekijk bericht
sms en imessage dat zijn wel 2 verschillende dingen dacht ik sms heeft niks met internet te maken
Tenzij Messages geen iMessage kan versturen omdat geen enkel toestel online is. In dat geval kan Messages een SMS versturen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ipad heeft wel internet, maar geen verbinding? DJMaarten iPad algemeen 3 19-07-13 23:47
iPhone zonder internet. Wel whatsapp? PeterBoudewijn iPhone algemeen 5 09-02-12 12:09
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 nouska1976 Wi-Fi 2 25-11-11 23:32
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 12:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.