//

Problemen met Twitter app

Problemen met Twitter app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn Twitterapp. Het begon eigenlijk met het feit dat ik constant een 1 zag bij mijn Twitter app, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-14, 19:49
Davykole90 Davykole90 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard Problemen met Twitter app

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn Twitterapp.
Het begon eigenlijk met het feit dat ik constant een 1 zag bij mijn Twitter app, zoals je dat ook bij Facebook en diverse andere apps weleens ziet. Ik had dit bij mijn Twitter app nog nooit gehad. Vervolgens keek ik bij updates en zag ik dat ik een update de Twitterapp had, de update bestond alleen uit bug performances.

De app werkte vanaf dat moment niet meer en vervolgens heb ik de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, dit heb ik vandaag en gisteren een paar keer geprobeerd. Maar de problemen blijven hetzelfde.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-14, 19:52
Afstkla Afstkla is offline
• iOS 7.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Zou je kunnen uitleggen wat er precies gebeurd? Ontploft de Twitter app op het moment dat je m op probeert te starten, of kan je wel opstarten, maar kan je geen Tweets laden?

Je zou kunnen proberen om je Twitter app te verwijderen, daarna in de instellingen de verbinding tussen je iPhone en je twitteraccount te verwijderen. Heel eventjes wachten, daarna verbinding weer opnieuw maken, en Twitter opnieuw installeren.

Succes!
  #3  
Oud 07-04-14, 16:30
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

of probeer ook eens een harde reset
  #4  
Oud 07-04-14, 16:46
Davykole90 Davykole90 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Afstkla Bekijk bericht
Zou je kunnen uitleggen wat er precies gebeurd? Ontploft de Twitter app op het moment dat je m op probeert te starten, of kan je wel opstarten, maar kan je geen Tweets laden?

Je zou kunnen proberen om je Twitter app te verwijderen, daarna in de instellingen de verbinding tussen je iPhone en je twitteraccount te verwijderen. Heel eventjes wachten, daarna verbinding weer opnieuw maken, en Twitter opnieuw installeren.

Succes!
Ik heb gedaan wat je zei, maar het heeft helaas niet geholpen. Om op je vraag in te gaan, de Twitterapp start niet. Als ik er op druk ontploft die dus inderdaad als het ware. Het is een heel vreemd probleem maar de enige oplossing die denk ik nog voorhanden is, is de boel resetten.
  #5  
Oud 08-04-14, 13:34
Moon1112 Moon1112 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 7
Standaard

Hier ook problemen met twitter na laatste update, er komen geen meldingen 'stroken' meer op de ipad. Het rare is dat NA 21.00 alles weer gewoon werkt. Maar de volgende dag werkt er weer niks tot 21.00 en dan doet alles het weer. Heel vreemd !! Op iphone werkt het soms wel en soms niet.
  #6  
Oud 08-04-14, 15:38
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

Heb hier ook last van gehad, was hoogstwaarschijnlijk een hack, beste is een nieuw wachtwoord te maken, uit te loggen bij twitter en met nieuw wachtwoord inloggen. Heeft bij mij wel geholpen want werd gek van het getal in de app van twitter. Suc6
  #7  
Oud 09-04-14, 14:35
Moon1112 Moon1112 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Nuenen Bekijk bericht
Heb hier ook last van gehad, was hoogstwaarschijnlijk een hack, beste is een nieuw wachtwoord te maken, uit te loggen bij twitter en met nieuw wachtwoord inloggen. Heeft bij mij wel geholpen want werd gek van het getal in de app van twitter. Suc6
Bedankt voor het meedenken, heb geprobeerd wat je zei, maar helaas probleem is er nog. Was dus niet gehackt . Zelf denk ik dat het te maken heeft met de laatste update van Twitter.
  #8  
Oud 11-04-14, 18:05
Davykole90 Davykole90 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard

Inmiddels geen problemen meer met de Twitterapp in die zin dat de app gewoon weer werkt. Dit is mij dus gelukt door het wissen van de instellingen. Wel krijg ik nog vaak een 1 te zien bij mijn Twitterapp. Volgens mij was dat eerder ook al zo bij die app, maar dan als er een melding was bijvoorbeeld als je een nieuwe volger hebt of een privebericht gekregen had of als iemand je retweette. Nu zie ik echter vaak een 1 zonder oorzaak. Dat blijft mij toch bevreemden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met twitter Tony iPhone Apps 1 04-04-13 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.