//

app gezocht om streamer met harddisk te gebruiken

app gezocht om streamer met harddisk te gebruiken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn Tvix streamer met ingVebouwde harddisk kan gebruiken (lezen, downloaden van files, etc). Sinds kort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-14, 11:08
jeepee61's schermafbeelding
jeepee61 jeepee61 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 3
Standaard app gezocht om streamer met harddisk te gebruiken

Hallo, ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn Tvix streamer met ingVebouwde harddisk kan gebruiken (lezen, downloaden van files, etc). Sinds kort ben ik overgestapt van android naar IOs (heb een Iphone 5s, ) waar ik zeer tevreden over ben. In android gebruikte ik EZ explorer en BS mediaspeler en dat werkte feilloos. Ik heb natuurlijk al in de app store rondgeneusd en verschillende apps geprobeerd, maar geen enkele deed het zo goed als bovengenoemde van android. Daarom dacht ik , ga eens kijken bij de jongens die op dit forum actief zijn en véél meer ervaring hebben met apps voor IOs.
Via windows is mijn streamer en de files op de harddisk probleemloos te benaderen en kan ik alle muziek en films afspelen in bijv. VLC player.
Dus wie weet komt iemand met de gouden tip. Alvast bedankt van een verstokte android gebruiker die helemaal om is naar Apple
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-14, 10:28
potrel potrel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeepee61 Bekijk bericht
Hallo, ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn Tvix streamer met ingVebouwde harddisk kan gebruiken (lezen, downloaden van files, etc). Sinds kort ben ik overgestapt van android naar IOs (heb een Iphone 5s, ) waar ik zeer tevreden over ben. In android gebruikte ik EZ explorer en BS mediaspeler en dat werkte feilloos. Ik heb natuurlijk al in de app store rondgeneusd en verschillende apps geprobeerd, maar geen enkele deed het zo goed als bovengenoemde van android. Daarom dacht ik , ga eens kijken bij de jongens die op dit forum actief zijn en véél meer ervaring hebben met apps voor IOs.
Via windows is mijn streamer en de files op de harddisk probleemloos te benaderen en kan ik alle muziek en films afspelen in bijv. VLC player.
Dus wie weet komt iemand met de gouden tip. Alvast bedankt van een verstokte android gebruiker die helemaal om is naar Apple

Wat het streamen van video betreft: als je Tvix aanspreekbaar is via SMB/CIFS is nPlayer een goede app als zowel de Tvix als je iPhone op dezelfde Wi-Fi zitten

Wat de data-browser betreft: ik behelp me met FTPManager (probeer de gratis versie eens). Werkt goed, maar of het volledig gaat doen wat je wil...
Dat is het grote verschil tussen IOS en Android: het tweede gedraagt zich meer zoals Windows met een volledig overzicht van de data-tree. In IOS is alles afgesloten en kan je niet zomaar aan alles aan. Moesten hier alternatieven voor bestaan (geen jailbreak) dan hoor ik het graag
  #3  
Oud 17-06-14, 14:10
jeepee61's schermafbeelding
jeepee61 jeepee61 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 3
Standaard

Ok, bedankt ga ik uitproberen
  #4  
Oud 17-06-14, 22:04
jeepee61's schermafbeelding
jeepee61 jeepee61 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 3
Standaard

hoi Potrel, ik heb de juiste app gevonden. nl. file explorer. de betaalde versie kan alles wat EZ explorer ook kan, dit in combinatie met VLC player. Hij heeft bovendien de mogelijkheid om je dropbox account en gdrive etc. te koppelen. Kortom helemaal tevreden.
  #5  
Oud 19-06-14, 08:37
potrel potrel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeepee61 Bekijk bericht
hoi Potrel, ik heb de juiste app gevonden. nl. file explorer. de betaalde versie kan alles wat EZ explorer ook kan, dit in combinatie met VLC player. Hij heeft bovendien de mogelijkheid om je dropbox account en gdrive etc. te koppelen. Kortom helemaal tevreden.
Fijn te horen en bedankt voor de tip. Ik gebruik er de vrije versie van en dat kon me niet overtuigen. Ik ga de betaalde versie dan eens checken.
Lukte het met de nPlayer?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto verzameling op Wi-Fi harddisk met zoekfunktie Dieseltjes iPad Apps 0 14-05-14 13:44
Heeft iemand ervaring met een Wi-Fi externe harddisk ? Rijnton iPhone accessoires en onderdelen 0 10-10-13 00:58
iPhone syncen met nieuwe iTunes libary na harddisk chrash matthijsi Archief 3 30-01-10 18:38
Problemen met muziek wijzigen in Itunes vanuit externe harddisk peterpuntnl iTunes 3 29-09-09 16:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.