//

Spottiapp early access

Spottiapp early access discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben ongeveer een jaar bezig geweest met het ontwikkelen van Spottiapp en over twee weken is hij eindelijk beschikbaar in de App ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-07-14, 12:50
MBalk MBalk is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard Spottiapp early access

Hallo allemaal,

Ik ben ongeveer een jaar bezig geweest met het ontwikkelen van Spottiapp en over twee weken is hij eindelijk beschikbaar in de App Store.

Met Spottiapp kan je op de hoogte blijven van wat er om je heen of op een bepaalde locatie gebeurt. Door berichten te plaatsen op je huidige locatie, kunnen mensen in de buurt die berichten lezen in de "Feed" en andere gebruikers kunnen de berichten zien door de locatie op de kaart te bekijken.

Voor de geïnteresseerde plaatst ik hier een aantal promo codes waarmee je als 1 van de eerste toegang krijgt tot de app. Er staan dus nog niet veel berichten in en het zou heel leuk zijn als je af en toe een berichtje kan plaatsen van iets interessants dat er op een locatie gebeurt of als je een berichtje kan plaatsen om de sfeer op een bepaalde locatie te delen.

De versie die je download is nog niet de final versie, er zitten dus helaas nog een aantal foutjes in, waaronder: Fout met facebook inlog resulterend in een gebugged account, fout met het plaatsen in groepen en af en toe een zwart camera scherm. Als je een gebugged account hebt, zal ik die zo snel mogelijk verwijderen zodat je een nieuwe kan maken.

Hier zijn de codes:

6TJPH67YFK3T
T4T93Y3KML7T
MMTEFMR9FRHE
WPFNHP3T3PWY
PHEMNYHRJE7H
L379YRK6TYNJ
RPXFY6ANX3WT
4PMJERN4KM3E
KHN9N7PHRYW9
9Y4EN7N4KYEL

Als je een code hebt gebruikt zou het heel cool zijn als je de thunderclap campagne zou kunnen supporten op http://thndr.it/1j99pBS en de Facebook en Twitter pagina liken/volgen.

Ik hoor graag jullie feedback in deze post of op feedback@spottiapp.com
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
early renewal mxmvm Odido (T-Mobile) 2 20-10-11 11:23
Early renewal iPhone 4 SirDervish Odido (T-Mobile) 16 09-08-10 12:27
Early Renewal bij Belcompany? Devinco Odido (T-Mobile) 8 07-08-10 17:41
iPhone 4 los of Early Renewal, help mij! LabTeov iPhone algemeen 34 12-07-10 16:36
Access Vraag DertKesh Chat en geruchten 7 03-04-08 18:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26.