//

ondersteunt google chromecast screen mirroring voor de iphone

ondersteunt google chromecast screen mirroring voor de iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ben nieuw hier en heb een vraagje. ik wil waarschijnlijk overstappen naar de iphone 5s maar ben hier nog niet zeker van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-14, 12:41
michel65 michel65 is offline
• iOS 9.2.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 8
Standaard ondersteunt google chromecast screen mirroring voor de iphone

hallo ik ben nieuw hier en heb een vraagje.

ik wil waarschijnlijk overstappen naar de iphone 5s maar ben hier nog niet zeker van mijn vraag is dan ook ik heb nu een google chromecast en wil het beeld graag casten ik weet dat er apps zijn in de app store die casten maar ik wil het beeld spiegelen {screen mirroring} is dit mogelijk met een iphone 5s is er een app voor of moet ik eerst het toestel jailbreaken of moet dan ik overstappen naar apple tv en airplay om dat voor elkaar te krijgen.

en wat zijn de voor en nadelen van een iphone 5s ios ten opzichte van android.

of kan ik beter wachten tot de iphone 6 uitkomt.


alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-14, 12:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michel65 Bekijk bericht
en wat zijn de voor en nadelen van een iphone 5s ios ten opzichte van android.
en over welke van de tientallen *Droid derivaten heb je het?
  #3  
Oud 20-07-14, 13:05
michel65 michel65 is offline
• iOS 9.2.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 8
Standaard

ik bezit op het moment een htc one m8 is voor de rest een prima telefoon maar ik wil toch een kleiner scherm nu kan ik wel voor een htc mini m8 gaan of een andere droid met kleiner scherm maar dat draait er ook niet soepeler op je mist dan gewoon de snelheid vanwege de processor en het multitasken die toestellen zijn niet echt geschikt voor screen mirroring wat met de htc m8 wel goed gaat.

vandaar dat ik zat te denken aan een iphone 5s vanwege de snelle processor en een kleiner beeldscherm en goede camera en of cromecast screen mirroring ondersteunt wordt.

of dat ik beter kan wachten tot dat de iphone 6 uitkomt maar wat ik zo'n beetje op internet zie word het scherm van de iphone 6 ook al groter dan 4,7 tot 5,5 inch zijn dan wel geruchten maar toch iPhone 6 geruchten, wat we verwachten

Laatst gewijzigd door michel65; 20-07-14 om 13:20.
  #4  
Oud 23-07-14, 19:42
michel65 michel65 is offline
• iOS 9.2.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 8
Standaard

niemand! hier ervaring met een iphone 5s en chromecast mirroring?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
van iPad 1 screen mirroring naar een apple TV iwob iPad algemeen 9 26-01-12 12:22
Video: Video mirroring ook geschikt voor iPhone? PatrickMegens Muziek, foto & video 1 14-03-11 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.