//

Z/W Documentscanner gezocht

Z/W Documentscanner gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik zoek een document naar PDF scanner (zoiets als Tinyscan, DocScan, Genius Scan, etc) maar dan met een echte zwart/wit functie. Alle apps die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-14, 20:37
Isegrimm Isegrimm is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Z/W Documentscanner gezocht

Hoi, ik zoek een document naar PDF scanner (zoiets als Tinyscan, DocScan, Genius Scan, etc) maar dan met een echte zwart/wit functie.
Alle apps die ik heb geprobeerd hebben wel een zogenaamde zwart/wit functie, maar dit is in alle gevallen gewoon grayscale, maar dan met minder grayscale-levels. Zo lijkt het zwart/wit, maar als je inzoomt zie je toch grijstinten.
Hierdoor is ook de filesize altijd veel meer dan een scan die echt zwart/wit is. Voor mij is dit een reden om geen mobiele PDF-scanner te gebruiken omdat je dan onnodig veel meer opslagruimte kwijt bent.

Desktop-scanners hebben die functie wel, de iPhone scanners die ik tot nu toe ben tegengekomen niet. Op dit moment is een iPhone scanner voor mij daarom geen alternatief voor m'n gewone scanner vanwege de filesize, maar die laatste is wel meer gedoe (uit de kast halen, aansluiten, niet mobiel, etc).

Wie weet een iPhone scanner die wel echt zwart/wit kan scannen?

Even ter illustratie, een pagina gescand met m'n Canon scanner van 5 jaar oud wordt bewaard als een PDF van nog geen 20KB. Dezelfde pagina gescand met een iPhone PDF-scanner zit gemiddeld (meerdere apps getest) rond de 200KB. Allebei gescand in 300DPI, zwart/wit en met compressie.
Als je dan 20 documenten wil scannen heb je het al over 0.4MB en 4MB.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
'GEZOCHT'Apple Poster 'GEZOCHT' AppleTime iPhone algemeen 1 06-09-12 07:33
iPad: help gezocht mobrad Jailbreak 2 03-06-11 22:36
gezocht 2.2 konijntje666 Archief 1 05-01-09 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:08.