//

WhatsApp pushberichten geeft niet dezelfde naam als in contacten

WhatsApp pushberichten geeft niet dezelfde naam als in contacten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb sinds ongeveer een week een iPhone 5S, topding, alleen is er een klein dingetje waar ik me aan erger. Onlangs heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-14, 22:17
Jesperrr Jesperrr is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 12
Standaard WhatsApp pushberichten geeft niet dezelfde naam als in contacten

Hallo

Ik heb sinds ongeveer een week een iPhone 5S, topding, alleen is er een klein dingetje waar ik me aan erger.
Onlangs heb ik via WhatsApp op mijn iPhone een contact toegevoegd. Ik kreeg deze van een vriend doorgestuurd als 'Lars B'. Bij het opslaan van dit contact heb ik zijn volledige achternaam erbij getypt, zoals ik bij al mijn contacten doe.
Wanneer ik nu echter een bericht van diegene krijg, staat er in het pushbericht van WhatsApp dat ik een bericht heb ontvangen van 'Lars B', terwijl ik hem juist met volledige achternaam opgeslagen heb bij mijn contacten.

Via de contacten app kan ik nergens vinden hoe hij op de een of andere manier als Lars B kan staan, hij staat er alleen met volledige achternaam in.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt en/of heeft iemand hier een oplossing voor? Ongetwijfeld zou het helpen om het nummer op een blaadje te schrijven, contact te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar er moet toch een simpelere oplossing hiervoor mogelijk zijn?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juli 2014 om 21:19 ----------

Overigens heb ik dit bij meerdere contacten, dus ligt niet specifiek aan dit contact.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-14, 22:27
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Dat komt omdat degene waarvan jij het bericht ontvangt, die naam heeft ingevuld bij de profiel instellingen van whatsapp
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #3  
Oud 29-07-14, 22:35
Jesperrr Jesperrr is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 12
Standaard

Zoiets dacht ik ook al ja, maar dat is toch raar? Dat iPhone gebruikers de naam die anderen voor zichzelf invullen voorgeschoteld krijgen? Want bij 90% van mijn contacten gaat het wel goed.

Dit is trouwens wel in een groepsgesprek. Is het dan niet zo dat die persoon mij dan nog niet toegevoegd heeft en dat ik daarom die naam te zien krijg?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 7 geeft foutmelding pushberichten robr1987 iPhone algemeen 7 12-06-13 20:03
dezelfde contacten verschijnen meerdere keren in contactlijst Thijs54 iPhone algemeen 2 25-03-13 22:17
Outside weerapp geeft geen pushberichten mhoutman iPhone algemeen 0 26-02-12 19:20
Apple Desktop apps en iphone App met dezelfde naam mhoutman Desktop-applicaties 0 20-10-09 02:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.