iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Radio luisteren met iPhone 4S zonder MB gebruik (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/157847-radio-luisteren-iphone-4s-zonder-mb-gebruik.html)

karinvanveelen 17-09-14 16:45

Radio luisteren met iPhone 4S zonder MB gebruik
 
Ik ben leek. Welke app moet ik precies downloaden om geen MB te gebruiken tijdens het radio luisteren. En hoe ga ik dan precies te werk. Ik zag n.l. iets van Ether maar als ik dat op de telefoon zoek krijg ik meerdere meldingen erachter maar niet alleen het woord Ether.

XIII 17-09-14 20:36

Helaas, dat kan niet.

Een iPhone kan alleen via internet (en dus "MB") radio ontvangen/afspelen.

karinvanveelen 18-09-14 09:21

Dit ga je niet menen.

Ik fiets elke dag een half uur naar het werk en een half uur weer terug. Met de Samsung ging dat overheerlijk met de radio.

Bedankt voor de reactie.

Guest-20180925190238 18-09-14 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karinvanveelen (Bericht 971460)
Met de Samsung ging dat overheerlijk met de radio.

In sommige Samsung en Nokia toestellen zit een FM radio ontvanger. In een iPhone niet.

karinvanveelen 06-10-14 16:25

Ik laat me niet zo snel verslaan (hahahaha). Als ik nou een klein mobiel radiootje koop en deze via bluetooth aan de Iphone S4 koppel. Is er dan misschien een manier om zonder MB gebruik radio te luisteren en ondertussen toch gebeld kunnen worden?

MrGangstaInc 07-10-14 08:38

Hey Karin,

Kijk is ff rond op Google, je vind er zeker wel een oplossing voor ;-)

karinvanveelen 14-10-14 09:45

Hai,

Weet iemand of een FM Transmitter MB's verbruikt bij het gebruik van een radio.
Weet iemand ook welke dan eventueel een goede is voor het ontvangst van radio 538.