//

1Password - Pro Features - Restore Purchases

1Password - Pro Features - Restore Purchases discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag een de back-up van mijn iphone 5s overgezet naar de iphone 6. (via iTunes) werkt prima. Echter ben ik al jaren gebruiker van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-14, 17:34
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard 1Password - Pro Features - Restore Purchases

Hallo,

Vandaag een de back-up van mijn iphone 5s overgezet naar de iphone 6. (via iTunes) werkt prima. Echter ben ik al jaren gebruiker van 1Password en heb deze destijds ook aangeschaft. Hierdoor was de ios8 update naar 1Password 5 ook gratis voor alle Pro Features.

Deze pro features zijn ook actief op de 5s. Echter op de Iphone 6 niet meer. Nu bestaat er de optie "Restore Purchase" echter lijkt deze helemaal niks te doen.

Ik heb reeds via twitter om hulp gevraagd bij 1Password. Indien antwoord zal ik dit hier ook vermelden.

Zijn er hier wellicht andere die ook tegen die probleem aanlopen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2014 om 17:35 ----------

Wat bij mij heeft gewerkt:

- Verwijderen 1Password (wel even opletten dat je de vault met iCloud gesyncd hebt)
- Herstart telefoon
- Installeren 1Password

Vervolgens zijn de Pro-Features weer actief.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
1password ios8 iphone6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
features 3gs ook op 2g Colburners Archief 1 21-06-09 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.