iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   The Appstore: welke applicatie hebben jullie al gedownload? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/15816-the-appstore-welke-applicatie-hebben-jullie-gedownload.html)

Froggle 10-08-09 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside (Bericht 336262)
Wat doet deze applicatie??

Remote desktop voor je PC of Mac. Ik vind het alleen gruwelijk duur.

naldje 10-08-09 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 335694)
Touch ko;niet slecht maar zeker ook niet super.Maar tis wel leuk om spelen.
Ik zou er wel geen 4 euro of meer willen aangeven want dat zou teveel geld zijn vind ik.

2,39 euro en niet meer dan dat.

idd goed spel.
zeer mooie graphics.

Net als : X2Football <- Zeker een aanrader

En nu ook Spore voor maar 80 cent, zeker een aanrader

apotheosis 12-08-09 22:22

Heb mij streets of rage aangeschaft,een heel goed en oud sega spel maar tjonge jonge,die besturing staat mij niet aan,ik haat het,je moet steeds met je iphone naar voor schuiven om verder te gaan of naar omlaag houden en dan terug omhoog om naar omlaag en omhoog te gaan enz...Zeer jammer want dit is echt een topgame.

Football10;gemaakt volgens mij door een engelsman want de wedstrijden van bv belgie staan aan 19uur terwijl de matchen om 20uur zijn of 18uur of 20u30.Maar buiten dat kleinigheidje een gratis en heel goede app.Je hebt ook de betaal app maar das niet nodig vind ik.

Volume decibel meter;leuk en mss één van de betere omdat deze verder dan 100DB gaat??

Burp meter;hehe,de naam zegt het zelf.

Football hooligans;ik had eerst iets totaal anders gedacht om eerlijk te zijn.Maar valt nog mee.

Real tennis 2009;mooie afwerking maar ik snap niet goed hoe ik die bal over dat net krijg :-).Moet eenvoudig zijn maar ik doe toch wat verkeerds dan.

Duke nukem;ziet er goed uit alleen die besturing is alweer wennen,kunnen ze dat nu niet echt eens heel eenvoudig houden ;).Maar met een beetje oefenen lukt het wel denk ik.

Camera flash;ik trek een foto en dan neem ik use en dan kan ik bv original nemen en dan op flash tikken en je ziet idd dat flash klaardere foto geeft en dus beter is alleen blijft dat ronddraaien int midden dat dingetje en er staat save bij maar voorlopig krijg ik er niks uit,het blijft maar ronddraaien,volgens mij een foutje of een bug of doe ik toch iets verkeerds?
ps;ik zal waarschijnlijk wat langer moeten wachten.Houd jullie op de hoogte.

Flashforfree;zeker op je iphone zetten;ik had ne foto van ne maat genomen die wat donker was en ik heb deze nu via deze app mooi klaarder gekregen,echt wel handig en ik denk ik in feite camera flash niet moest aangekocht hebben maarja,ik test graag alles uit :-).

Slingshotcowboy;een gratis app.Haha,zeker op je iphone zetten,geestige en beestige game.Je hebt niks te verliezen he,staat het je niet aan,twas toch gratis.

kuotje 12-08-09 23:17

Hold'em eer gisteren gedownload erg verslavend alleen verlies erg ongelukkig steeds op de river. :P

GasGasR6 29-11-09 02:54

Shazam tot hier toe.

kuotje 29-11-09 18:55

Shazam encore
NBA live
THE setllers en nog 200 andere. Maar dat zijn de laatste 3


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.