//

iPhone 5S traag na installeren apps

iPhone 5S traag na installeren apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Gisteravond heb ik mijn, haljaar oude, iPhone 5S een schone installatie gegeven via iTunes 11.4 (iPhone herstellen) met iOS 8. Nadat hij was ge-her-installeerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-14, 14:36
iPhoneAir iPhoneAir is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Klein gehucht in Brabant
Berichten: 27
Standaard iPhone 5S traag na installeren apps

Goedemiddag,

Gisteravond heb ik mijn, haljaar oude, iPhone 5S een schone installatie gegeven via iTunes 11.4 (iPhone herstellen) met iOS 8.

Nadat hij was ge-her-installeerd en geconfigureerd (geen iCloud of andere reservekopie teruggezet) was mijn telefoon, met de standaardapps, uiteraard zeer snel.

Daarna heb ik één voor een 5 apps, eerst geconfigureerd en daarna, geïnstalleerd vanuit de cloud, te weten: Whatsapp, Facebook, Twitter, Snapchat en OSM.

Hierna is mijn telefoon echt drastisch trager geworden, wat mij echt verbaast. Iemand enig idee hoe dit komt? Want heel veel geheugen nemen deze apps nou ook weer niet in, of zit ik daar mis?.

Ik heb hierna mijn telefoon ook een reboot gegeven, ik dacht misschien dat even veel werkgeheugen innneemt of iets derglijks, maar dit heeft ook geen effect gehad.

Graag jullie meningen of eventuele oplossingen die soelaas kunnen bieden voor een snelle(re) iPhone 5S.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-14, 16:43
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Hebben al die apps al een iOS 8 update gehad?
  #3  
Oud 23-09-14, 19:45
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAir Bekijk bericht
Goedemiddag,

Gisteravond heb ik mijn, haljaar oude, iPhone 5S een schone installatie gegeven via iTunes 11.4 (iPhone herstellen) met iOS 8.

Nadat hij was ge-her-installeerd en geconfigureerd (geen iCloud of andere reservekopie teruggezet) was mijn telefoon, met de standaardapps, uiteraard zeer snel.

Daarna heb ik één voor een 5 apps, eerst geconfigureerd en daarna, geïnstalleerd vanuit de cloud, te weten: Whatsapp, Facebook, Twitter, Snapchat en OSM.

Hierna is mijn telefoon echt drastisch trager geworden, wat mij echt verbaast. Iemand enig idee hoe dit komt? Want heel veel geheugen nemen deze apps nou ook weer niet in, of zit ik daar mis?.

Ik heb hierna mijn telefoon ook een reboot gegeven, ik dacht misschien dat even veel werkgeheugen innneemt of iets derglijks, maar dit heeft ook geen effect gehad.

Graag jullie meningen of eventuele oplossingen die soelaas kunnen bieden voor een snelle(re) iPhone 5S.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Hebben al die apps al een iOS 8 update gehad?
Inderdaad zorg ook dat alle Apps geupdate zijn sommige zijn ook nog niet geupdate voor een goede werking met IOS8.. Maar whatsapp facebook en twitter zouden normaal geen probleem mogen zijn die andere apps ken ik niet omdat ik ze zelf niet gebruik
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #4  
Oud 23-09-14, 21:37
iPhoneAir iPhoneAir is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Klein gehucht in Brabant
Berichten: 27
Standaard

Bedankt voor jullie reacties!
Niet alle apps zijn inderdaad al up-to-date voor iOS 8, maar ik heb het gevoel dat na het installeren van deze apps, alle apps trager opstarten, oftewel dat de telefoon er minder snel doorheen gaat.
Dat is toch raar, aangezien het maar 5 nieuwe apps zijn die er bijgekomen zijn?
  #5  
Oud 07-10-14, 12:13
iPhoneAir iPhoneAir is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Klein gehucht in Brabant
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAir Bekijk bericht
Bedankt voor jullie reacties!
Niet alle apps zijn inderdaad al up-to-date voor iOS 8, maar ik heb het gevoel dat na het installeren van deze apps, alle apps trager opstarten, oftewel dat de telefoon er minder snel doorheen gaat.
Dat is toch raar, aangezien het maar 5 nieuwe apps zijn die er bijgekomen zijn?
Ik heb het gevonden!
Behoorlijk dom, maar mijn telefoon zag er gewoon trager uit, doordat ik: 'Verminder beweging' had aanstaan... (Dit zet ik standaard aan om batterij te besparen)
Helemaal niet over nagedacht, tot vandaag...
Reageren

Labels
iphone langzaam, iphone traag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s opent traag apps en internet Martine81 iPhone Apps 5 15-07-14 17:10
Downloaden apps traag Boukert iPad algemeen 3 27-12-11 14:51
iPhone 3G. Apps vreselijk traag na OS 3.0 andepand iPhone Apps 6 19-10-10 10:28
Iphone 4 apps installeren. apotheosis iPhone Apps 1 01-07-10 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:41.