//

2 iTune-accounts, 1 iPhone: updaten

2 iTune-accounts, 1 iPhone: updaten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat ik een eigen iTunes-account had heb ik de eerste apps op mijn iPhone gekocht met een account van iemand anders. Inmiddels ben ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-14, 22:14
Micha83 Micha83 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 16
Thumbs down 2 iTune-accounts, 1 iPhone: updaten

Voordat ik een eigen iTunes-account had heb ik de eerste apps op mijn iPhone gekocht met een account van iemand anders.

Inmiddels ben ik een account en verschillende Apple toestellen verder en blijf ik klooien met die eerste apps->

Op mijn iPhone kan ik sommige van deze apps gewoon updaten zonder in te loggen op het oorspronkelijke account (dus gebruik gewoon mijn eigen). Maar bij sommige moet ik de gebruikersnaam en wachtwoord van de oorspronkelijke accounthouder invullen.

Mijn iPad heeft geen enkel probleem met het updaten van deze apps. Ik hoef alleen mijn eigen gegevens in te vullen.

Wat doe ik fout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-14, 10:42
eakruit eakruit is offline
• iOS 12.0 beta
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Leiden
Berichten: 57
Standaard

Wanneer er met twee Apple ID's aankopen zijn gedaan zullen beide Apple ID's benodigd zijn om de applicaties te kunnen downloaden en installeren. Na de installatie heb je deze niet meer nodig (tot er een update komt). Het is niet mogelijk om deze accounts te mergen.

Een eventuele workaround is om dit via Family Sharing in te regelen en anders zul je moeten gaan werken met applicaties vanaf één Apple ID. Heb zelf voor de laatste optie gekozen. Helaas moet je dan sommige applicaties etc opnieuw aankopen.

Suc6!
  #3  
Oud 01-10-14, 12:38
Micha83 Micha83 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 16
Standaard

Bedankt voor je antwoord.

Enige oplossing om al het aanmelden voor al gekochte apps te voorkomen is dus door deze apps opnieuw aan te kopen.

Helaas...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Geen app's meer kunnen updaten via itune Bianciny iTunes 0 23-12-11 18:43
Zie iphone niet in itune edakanja iPhone algemeen 5 14-12-11 22:15
Windows: updaten nieuwe versies itune antwan iTunes 1 12-08-09 18:54
multiple itunes store accounts en toch updaten mhoutman iPhone Apps 2 27-04-09 11:04
Windows: iphone error met itune tjingy iTunes 5 10-11-08 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.