Op zoek naar App. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een App die mij in onderstaand verhaal kan helpen; Ik zit achter mijn computer in de woonkamer, en zit via iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op zoek naar App.
Ik ben opzoek naar een App die mij in onderstaand verhaal kan helpen;
Ik zit achter mijn computer in de woonkamer, en zit via iTunes lekker muziek te luisteren over de speakers. Vervolgens moet ik de afwas doen in de keuken en zou het lekker zijn als ik de muziek die ik nu beluister op de computer direct kan afspelen op me iPhone, zodat ik in de keuken verder kan luisteren met me koptelefoon op. En zodra ik klaar ben met afwassen, ik weer terug naar de woonkamer kan om muziek te luisteren over de speakers. Kan natuurlijk ook gewoon de volume van me speakers harder zetten, maar de buren vinden dat niet meer zo fijn. ;-) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je spotify gebruikt kan dit zowiezo.
|
|
|||
|
|||
Abonneer je op iTunes Match
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op zoek naar iPad app voor wetenschappelijk onderzoek | Sammekevdp | iPad Apps | 2 | 30-09-14 17:27 |
op zoek naar een app om prijzen bij te houden | warpozio | iPhone Apps | 1 | 10-01-14 23:28 |
op zoek naar de ideale app of manier om foto's te delen | Rudy303 | Muziek, foto & video | 14 | 26-07-12 21:24 |
Op zoek naar de beste wekker radio app | Bento | iPhone Apps | 1 | 07-06-11 18:48 |
wanhopig op zoek naar de App voor bd player | Geert1976 | iPhone Apps | 4 | 31-03-11 13:16 |
|
|