//

Op zoek naar App.

Op zoek naar App. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een App die mij in onderstaand verhaal kan helpen; Ik zit achter mijn computer in de woonkamer, en zit via iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-14, 19:34
Nlboswachter Nlboswachter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard Op zoek naar App.

Ik ben opzoek naar een App die mij in onderstaand verhaal kan helpen;

Ik zit achter mijn computer in de woonkamer, en zit via iTunes lekker muziek te luisteren over de speakers. Vervolgens moet ik de afwas doen in de keuken en zou het lekker zijn als ik de muziek die ik nu beluister op de computer direct kan afspelen op me iPhone, zodat ik in de keuken verder kan luisteren met me koptelefoon op. En zodra ik klaar ben met afwassen, ik weer terug naar de woonkamer kan om muziek te luisteren over de speakers.

Kan natuurlijk ook gewoon de volume van me speakers harder zetten, maar de buren vinden dat niet meer zo fijn. ;-)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-14, 14:53
IphoneRepairVeluwe IphoneRepairVeluwe is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 8
Standaard

Als je spotify gebruikt kan dit zowiezo.
  #3  
Oud 03-11-14, 23:39
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Abonneer je op iTunes Match
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op zoek naar iPad app voor wetenschappelijk onderzoek Sammekevdp iPad Apps 2 30-09-14 17:27
op zoek naar een app om prijzen bij te houden warpozio iPhone Apps 1 10-01-14 23:28
op zoek naar de ideale app of manier om foto's te delen Rudy303 Muziek, foto & video 14 26-07-12 21:24
Op zoek naar de beste wekker radio app Bento iPhone Apps 1 07-06-11 18:48
wanhopig op zoek naar de App voor bd player Geert1976 iPhone Apps 4 31-03-11 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.