//

Whatsapp backup terugzetten lukt niet

Whatsapp backup terugzetten lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Hoi, Gezien mijn Iphone 5s helaas na 2 maanden stopte met werken om onverklaarbare reden heb ik een nieuwe gekregen gezien het binnen garantie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-14, 14:25
Fleur90 Fleur90 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 11
Standaard Whatsapp backup terugzetten lukt niet

Hoi Hoi,

Gezien mijn Iphone 5s helaas na 2 maanden stopte met werken om onverklaarbare reden heb ik een nieuwe gekregen gezien het binnen garantie viel. Voor ik mijn nieuwe 5s kreeg had ik even twee weken de oude 4s van mijn huisgenootje, daar werd bij het terugzetten van de laatst beschikbare Icloud backup al mijn whatsapp geschiedenis heel fijn teruggezet.

Echter Bij het terugzetten van dezelfde back-up twee weken later op mijn nieuwe 5s werd mijn hele whatsapp geschiedenis niet teruggezet. Er stond bij het installeeren van whatsapp dat er geen geschiedenis beschikbaar was. Ik heb toen maar whatsapp geÏnstalleerd zonder alle geschiedenis en met een lege whatsapp. Echter als ik kijk bij mijn instellingen in Icloud staat er dat er aan whatsapp gegevens en documenten 603,1 MB is opgeslagen.. Dit lijkt mij mijn geschiedenis.

Weet iemand hoe ik dit alsnog terug kan zetten (ookal moet ik whatsapp weer verwijderen, dat is geen probleem), ik zou graag al mijn foto's etc uit Whatsapp weer terughalen namelijk.

Laatst gewijzigd door Fleur90; 26-10-14 om 15:09.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-14, 00:07
remko3dl remko3dl is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard Zelfde probleem...

Kan je helaas niet helpen want ik heb hetzelfde probleem...

Toen ik eind september m'n iPhone 6 ophaalde was ik niet in de gelegenheid om een backup van m'n iMac terug te zetten.
Heb er toen "handmatig" een aantal apps opgezet waaronder whatsapp.
Op dat moment vroeg whatsapp of ik de reservekopie wilde terugzetten en dat ging prima.

Vorige week heb ik m'n telefoon volledig gewist en via iTunes iOS 8.1 erop laten zetten. Ook meteen via Itunes m'n favoriete apps inclusief whatsapp. Alleen toen kon whatsapp de reservekopie niet meer vinden, ondanks dat ik die wel zie staan in iCloud...

Heb whatsapp nog een keer opnieuw geïnstalleerd, zelfde resultaat.
Volgende dag nog een keer opnieuw whatsapp geïnstalleerd en weer kon die de reservekopie niet vinden...

Vanavond nog een keer m'n telefoon volledig gewist en daarna in DFU mode gezet en via iTunes weer iOS 8.1 erop gezet.
Daarna gewoon via Wi-Fi alleen whatsapp erop gezet en weer kon ie geen reservekopie vinden

Help!

Zit te denken dat het misschien aan iOS 8.1 ligt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
backup terugzetten maar niet te vinden in itunes.. eyes iTunes 1 29-07-13 20:41
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten aquamarijn iPad algemeen 1 17-11-11 13:44
Kan backup niet terugzetten Drinkyoghurt iPhone algemeen 3 28-12-10 17:14
iPhone: Backup terugzetten na greenpois0n lukt niet michielvzz Jailbreak 2 12-10-10 23:25
backup terugzetten maar niet ios4 installeren Jennimal iTunes 0 23-07-10 09:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.