iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Iphone 3g gratis applicaties ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/15989-iphone-3g-gratis-applicaties.html)

Quintenajax 12-07-08 14:19

Iphone 3g gratis applicaties ?
 
Hallo,

Ik heb sinds gisteren de ipod 3g.
Ben er zeer blij mee,ik heb al een aantal gratis applicaties gedownload.

Kan je ergens leuke en vette applicaties krijgen zonder ervoor te betalen?

Doblie 12-07-08 14:20

Welkom op het forum, gebruik de zoekmachine. Of ga via iTunes naar iTunes Store en klik op iPhone free apps. Daar heb je ze, op internet zijn ze (nog) niet te verkijgen.

Quintenajax 12-07-08 14:26

Dankje.

Ja dat heb ik via itunes store gedaan.
Maar dat zijn programmatjes waar ik niet veel aan heb.
zoek dat wat betere programmas!

Doblie 12-07-08 14:29

Deze programma's zijn via Apple streng gecontroleerd en voldoen aan de eisen voor de App Store, als jij er niet zoveel aan hebt, zul je moeten wachten op een jailbreak, dan kan misschien Installer v4.0 erop. Gebruik de zoekfunctie om hiernaar te zoeken.

Nikooos 12-07-08 15:12

Het is niet toegestaan om te bespreken hoe illegaal aan betaalde apps te komen is. Let daar dus wel op! Zodra het dreigt die kant op te gaan is dit topic verdwenen met de bijbehorende maatregelen.

Delphii 15-07-08 18:52

Ik vind dat er echt weinig gratis app's verkrijgbaar zijn.

Ik denk niet echt dat ik er ga kopen, misschien sketches ofzo

marcoryn 15-07-08 19:09

Binnenkort kan je misschien via de installer wat leuke dingen op je iphone zetten!! Hiervoor moet je nog even geduld hebben

Koudbloed 17-07-08 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 140015)
Het is niet toegestaan om te bespreken hoe illegaal aan betaalde apps te komen is. Let daar dus wel op! Zodra het dreigt die kant op te gaan is dit topic verdwenen met de bijbehorende maatregelen.

Jailbreak is officieel niet illegaal! Maargoed, ik zou het zelf niet gebruiken!

Blackherrie 18-07-08 10:50

heb zelf alleen de gratis apps op het moment. En vind die wel erg leuk.
Had voorheen op m'n ouwe 1e gen ook weinig apps staan. Leuk om een keer te laten zien, maar gebruikte het zelf zelden.

Ben eigenlijk uitermate tevreden met wat het ding zelf bied :)

Stijnn 20-07-08 11:19

Hello!
Ik had een vraagje over de App Store applicaties.
Als je applicaties download (Free) x op iphone zet moet je deze dan ook betalen als je ze speelt of zijn ze volledig gratis?
Grtz

Delphii 20-07-08 13:14

Free is volledig gratis he, maar je moet wel een itunes account hebben.

Stijnn 20-07-08 13:33

Free applications
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delphii (Bericht 147345)
Free is volledig gratis he, maar je moet wel een itunes account hebben.

Ah, ja ik beschik over een iTunes account. Maar ik heb ook al gelezen op internet dat je via internet verbonden moet zijn om de spelletjes te kunnen spelen of zijn dat er andere?
Ik ga namelijk gewoon naar de App Store en neem Top free app. en dan krijg en synchroniseer met mijn iPhone. Dus ik heb dan geen internet nodig om het te kunnnen spelen?
Zou ik mss nog iets mogen vragen? Weet je wat geotagging is en hoe je dat uit of aanzet?
Grtz.. Thanx voor de info

Delphii 20-07-08 13:37

Nee hoor, dat is zoals de spelletjes op de installer van de vorige iphone, daar heb je geen internet voor nodig hoor. Je hebt ook spelletjes die je op bepaalde sites kan spelen en zo een snelkoppeling maakt daarnaar, misschien bedoelde je zoiets. :)

Stijnn 20-07-08 13:39

Ja zoiets bedoelde ik inderdaad! Weet je wat af van geotagging? Ik heb gelezen in de handleiding dat dat de coordinaten bepaald van je foto (plaats dus) maar kan je dat afzetten of niet? Ik weet ook niet of dit betalend is.. ben nog maar een analfabeet met het toestel :) Grtz.. merci voor de nuttige info

Delphii 20-07-08 13:42

Ja dat kan je normaal instellen als je de eerste keer de camera van je iphone gebruikt :), maar als je voor de zekerheid Wi-Fi aanzet hoef je zéker niet te betalen :).

Hier is nog een linkje
Nieuwe iPhone firmware 2.0 wijst op geotagging voor foto?s > Nieuws > iPhoneclub.nl

Stijnn 20-07-08 13:44

Ah jah dat had ik gezien maar wist dus nog niet wat dat betekende, maar als je Wi-Fi aanzet en hij heeft geen verbinding met een netwerk dan gaat iPhone toch een mobiel netwerk opzoeken of niet? Ik zal ook eens op de link gaan kijken of ik daar nog wat vind. Ik vindt het raar dat er niets bij de instellingen vermeld wordt over dat geotagging gedoe:d grtz!

Stijnn 20-07-08 13:48

Dank u voor de link. Je kan namelijk gewoon met een schakelknop de locatievoorzieningen uitzetten. Het stond mooi beschreven op de site. Ik denk dat ik dan zowat uitgevraagd ben. Bedankt voor de nuttige informatie. Groetjes!

Delphii 20-07-08 13:49

Graag gedaan hoor :), groetjes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.