//

Vervelend appstore probleem

Vervelend appstore probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag heb ik de nieuwe Iphone 6 gehaald en heb van m'n ouwe 5 een backup gemaakt. Aangezien mijn Macbook weg is voor reparatie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-14, 23:18
mcm1 mcm1 is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 1
Standaard Vervelend appstore probleem

Hallo,

Vandaag heb ik de nieuwe Iphone 6 gehaald en heb van m'n ouwe 5 een backup gemaakt.
Aangezien mijn Macbook weg is voor reparatie heb ik de backup gemaakt op de computer van mijn broertje, waar ook meerdere mensen van het gezin hun Iphone back-up maken.

Nadat ik de backup terug had gezet wou ik in de appstore mijn gekochte apps terug zetten op mijn nieuwe Iphone 6. Wat gebeurt er nu, hij geeft een ander email adres aan dan mijn eigen Apple ID. Het email adres voor de inlog is van een vriend die ooit een backup heeft gemaakt op de mac.

Bij de instellingen van de appstore staat ook gewoon dat mijn apple ID is ingelogd, ook zie ik onder in de appstore dat mijn email adres gewoon is ingelogd en ook op de mac zelf ben ik in Itunes ingelogd.
Daarstraks heb ik alles weer gewist op de 6 en het hele terugzetten van de backup opnieuw gedaan. Weer aangekomen in de appstore wou ik mijn gekochte apps downloaden en gaf hij opeens het email adres van m'n moeder voor op haar account in te loggen.
Als ik een andere app wil downloaden zegt hij ook opeens dat mijn wachtwoord niet meer klopt van Apple ID terwijl dat wel is. Als ik dan 2 keer hetzelfde invoer weigert ie in te loggen, maar de 3e keer doet ie 't opeens wel?
Ook staan er in de appstore achter bepaalde apps die ik nooit heb aangeschaft een Icloud logo..

Hoe kan dit? Ik kan namelijk niet mijn eigen apps terug zetten op wat voor manier dan ook, hij blijft een ander apple ID of zoals er staat Itunes account aangeven wat niet van mij is.

Laatst gewijzigd door mcm1; 06-11-14 om 00:12.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vervelend email probleem Telenet ClaudiaB iPhone algemeen 10 26-02-13 15:41
Heel vervelend probleem met opladen Guest-20201028093429 iPhone algemeen 6 08-02-12 19:12
AppStore probleem martijn77 iPad Games 3 06-06-11 16:35
Vervelend probleem. Flock iPhone algemeen 6 17-04-10 10:12
Heel vervelend probleem. Drumpie Odido (T-Mobile) 8 30-08-09 00:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.