//

OWA op Iphone 6, geluid bij inkomende mail

OWA op Iphone 6, geluid bij inkomende mail discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Iphone 6 heb ik OWA geïnstalleerd enkel om de mails van het werk gescheiden te houden van privé mails. In de gewone mail-app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-14, 19:43
jiepie jiepie is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 75
Stuur een bericht via Instant Messenger naar jiepie
Standaard OWA op Iphone 6, geluid bij inkomende mail

Op mijn Iphone 6 heb ik OWA geïnstalleerd enkel om de mails van het werk gescheiden te houden van privé mails.
In de gewone mail-app van iOS8 kan je geluid en trillen instellen bij ontvangst van een nieuwe mail, weet er iemand of dat kan ingesteld worden bij OWA ?In berichtgeving van OWA staat nochtans geluiden aangevinkt maar ik krijg geen geluid bij inkomende mail.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-14, 20:02
jiepie jiepie is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 75
Stuur een bericht via Instant Messenger naar jiepie
Standaard

Nog eens in de belangstelling plaatsen, wie weet komt er toch een oplossing.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Muziek: muziek wordt even onderbroken bij inkomende mail basek Muziek, foto & video 1 28-12-13 00:25
kan ik geluid van inkomende mail uitzetten? MarcBos iPhone algemeen 5 02-01-13 21:44
iPhone: crash bij inkomende e-mail en sms dnns01 Jailbreak 2 11-02-11 15:52
Exchange ActiveSync problemen bij inkomende mail dvr iPhone algemeen 0 20-07-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.