iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Eigen App in App Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16039-eigen-app-app-store.html)

iMario 04-02-09 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 253070)
Dat is inderdaad een optie. Je ziet nog niet zoveel apps met skinning mogelijkheden. Ik zit voor Bubble Level ook de denken aan een aantal verschillende skins waar mensen uit kunnen kiezen.

Dat maakt het alemaal iig leuker :)

Timmeh_ 05-02-09 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 252806)
@ sossie

Misschien een optie erin zetten dat mensen van kleur kan veranderen?

Dat zou heel gaaf zijn! :D

edward007 05-02-09 16:26

Even een vraag een de developers hier: Ik zoek iemand die een webapp kan 'omvormen' tot een native app. Volgens mij kan dit ook prima via een soort kaalgestripte browser app, die de webapp ophaalt.

Wie kan dit voor mij (tegen vergoeding) ontwikkelen?

Frog 05-02-09 16:38

Ik kan je een duwtje in de goede richting geven: kijk hier even.

edward007 05-02-09 16:39

Top Frog, ik was al aan het googlen naar iets dergelijks. Ik ga even aan de slag!

10 min later is mijn webapp bijna een echte app.. amazing!

Luciano- 06-02-09 21:10

Misschien een idee voor de ontwikkelaars. Poker app, maar dan met spraak functie. dus als je call/fold/raise ofso zegt dat hij dat dan automatisch doet zonder dat je de hele tijd op ut scherm moet klikken.

Weet niet eens of het mogelijk is maja:P

nkooiker 07-02-09 17:04

Hmm ik zie nu pas dat ik 30 Januari van zowel APPLE INC als ITUNES SARL geld overgeschreven heb gekregen. Het gaat om in totaal minder dan de 250 dollar grens, en het lijkt erop dat dat alles is wat ik verkocht heb in regio's waar ik nog niet aan die 250 dollar grens voldaan heb. Tenminste, ik denk dat dat het is! Meer mensen die dit hebben gekregen?

P-development 07-02-09 21:20

Krijg je alleen financial reports in de maanden dat je uitbetaald wordt? Of hebben jullie de financial reports van afgelopen maand ook nog niet?

nkooiker 07-02-09 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P-development (Bericht 254111)
Krijg je alleen financial reports in de maanden dat je uitbetaald wordt? Of hebben jullie de financial reports van afgelopen maand ook nog niet?

Die komen meestal pas rond de 11e ofzo toch? :)

P-development 07-02-09 21:40

Geen idee, moet de eerste nog krijgen :) Ik dacht alleen gelezen te hebben dat ze rond de 6e kwamen, maar als het de 11e is dan klopt het gewoon. Bedankt.

Tuttel 08-02-09 19:47

Ik loop zelf al een paar weken rond met een idee voor een app (game) waarbij ik eigenlijk beetje verbaast was dat hij er nog niet instond. Probleem is alleen dat ik absoluut geen verstand van programeren heb.

Ik weet niet in hoeverre dat hier gewenst is maar eigenlijk zoek ik dus iemand die mijn idee kan uitwerken. Het is naar mijn idee niet zoveel werk het is een simpel concept maar ontzettend verslavend doordat je je eigen highscore wil verbeteren/die van anderen. Youtube staat vol met filmpjes van hoe hoog hun score wel niet is bij de originele flash variant.

Het lijkt me beter om niet in details te treden, maar als een van de developers zich geroepen voelt, laat het alsjeblieft weten :)

edward007 08-02-09 20:27

jij doelt op Linerider? daar is al een app voor dacht ik ;)

Tuttel 08-02-09 20:37

nee :p minder bekend, niet minder leuk en lijkt me beter speelbaarder op de iPhone . Linerider als idee is niet zo heel origineel meer :p

gekkepietje 09-02-09 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 254005)
Hmm ik zie nu pas dat ik 30 Januari van zowel APPLE INC als ITUNES SARL geld overgeschreven heb gekregen. ... Meer mensen die dit hebben gekregen?

Yep, maar zo te zien alleen voor Europa.

Dezorian 09-02-09 11:56

App development in een VmWare OSX omgeving
 
Denken jullie dat ik problemen krijg (met profielen oid) als ik programmeer op een VmWare OSX Leopard omgeving? Ik heb nu alles draaiend en ben bezig met mijn eerste applicatie in de avonduurtjes. Echter ik bezit dus geen Mac... wordt Ome Apple dan boos?

Zo niet, mochten mensen nog apps willen maken op een windows pc; dat kan!
Tutorial: Install Retail Leopard on VMware Workstation - InsanelyMac Forum

ideveloper 14-02-09 14:19

@top monkey

Gefeliciteerd met je mooie review op Ars Technica.

Review: Alphabetic for iPhone offers animated alphabet fun - Ars Technica

Tim van Elsloo 14-02-09 18:09

Ik heb vanmiddag rond 3 uur de/het iPhone Developer Program aangeschaft (standard), enig idee hoe lang ik moet wachten totdat ik de certificaten enz. binnen krijg?

Update: Hoeft niet meer :D
Vannacht om 00:23 kreeg ik een mailtje dat ie geactiveerd is :D.
Ben nu de laatste versie van de iPhone SDK aan het downloaden (voor 2.21, ik had nog 2.0), duurt nog wel een paar uur :P maar dan kan ik vast kijken naar al de features die het iTunes Connect en iPhone Developer Program portal bieden ;).
Ga m'n app hopelijk vandaag nog uploaden :).

iMario 17-02-09 20:53

Heb zojuist Alphabetic maar even binnengehaald!
Hij was ook nog eens tijdelijk afgeprijst :D.

Frog 17-02-09 21:19

Ik heb hem ook al binnengehaald en gelijk een positieve review geschreven.

CurlyBrace 24-02-09 20:34

Nog een tip voor alle nieuwe ontwikkelaars: Wees er snel bij met het regelen van je contract info. Dat kan een tijdje duren en ik kwam er pas achter nadat mijn app uit de review kwam. Dat betekende een flinke vertraging, en aangezien er van mijn spelletje al een andere versie op de store stond, heb ik nu de schijn van "namaak" tegen. Een reviewer noemt het zelfs "teren op de app van een ander", wat natuurlijk behoorlijk frustrerend is...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.