Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ViktorR Het is niet mogelijk om je eigen apps te maken zonder een mac toch? Wil hier graag mee gaan beginnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook naar OSx86 gaan kijken...
|
|
||||
|
||||
Mijn eerste game, "Sp'Ace Up", in samenwerking met Christiaan Unck van FC Walvisch, staat vanaf vandaag in de App Store
itms://itunes.apple.com/WebObjects/M...8&s=143441 |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd! Gelijk even proberen.
|
|
||||
|
||||
thanks maar kom op, die score kan hoger! (krijg het binnen via Push )
|
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal erg gelikt uit. Als dit niet de nieuwe #1 hit wordt...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan ook nog proberen om Mac OS X op je PC te installeren, mits je PC de juiste hardware heeft. Dit kan alleen niet officieel, maar er zijn wel handleidingen te vinden op het internet. |
|
||||
|
||||
En omgekeerd kan het wel legaal en officieel.
Je kan windows perfect draaien op een mac. |
|
|||
|
|||
iPhonebook nu in de App Store
Eindelijk is het dan zover... Apple heeft onze 1ste app goedgekeurd en is up and running in de App Store.
iPhonebook is een internationaal telefoonboek voor de iPhone/iPod Touch. U heeft de mogelijkheid personen, bedrijven en informatie over een bepaald nummer op te zoeken. Na het zoeken kunt u de persoon direct opbellen of in uw contacten opslaan. Landen voor zoeken van personen: - Belgie - Zwitserland - Duitsland - Italie - Nederland - Verenigd Koninkrijk - Verenigde Staten Landen voor zoeken van bedrijven: - Zwitserland - Duitsland - Italie - Nederland Informatie over een nummer kunt u opzoeken voor deze landen: - Belgie - Zwitserland - Duitsland - Italie - Nederland - Zweden - Verenigde Staten De applicatie ondersteunt de volgende talen: - Engels - Nederlands - Duits - Frans - Italiaans Hij is in de App Store verkrijgbaar voor Euro 1,59... Een update is in de maak zodat ook google maps geintegreerd is in iPhonebook en enkele andere, zeer handige functies... Laat je verassen zou ik zeggen... |
|
||||
|
||||
Samengevoegd, heeft heus geen apart topic nodig ...
|
|
||||
|
||||
Touch Collect
Touch Collect is mijn eerste applicatie in de App Store. Ik ben er zeer trots op en ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Touch Collect is een puzzel game, waarbij je bollen in de juiste volgorde van het bord moet verwijderen. Het kost slecht €0.79. Meer informatie: iTunes Store Laat hier gerust commentaar achter over Touch Collect, dat geeft me de kans om het te verbeteren en meer naar jullie eisen aan te passen. Binnenkort zal ik 5 promocodes posten.
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
Enkele promocodes:
WAKHJNJJREHH HY9M769L3MHE WNJR3M37K7LY YWHRXTHT3YYY 63XFMHX6A9NJ |
|
||||
|
||||
codes enkel voor usa store?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ziet er saai uit...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
App Launched! Care-o-Meter
Er is een topic met App Toppers... Maar ik weet niet zeker of mijn eerste iPhone App daar onder valt
Zie daar: Care-o-Meter Een klein en simpele applicatie waarop je aan kan geven of je iets intereseert of niet. Klik op de link hierboven om direct op de App pagina van Care-o-Meter uit te komen in iTunes. Download hem nu! |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|