//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door YoerRri Bij loterij kreeg ik laatst om 10 uur bij sommige loten van me, nog steeds te zien: Nog niet getrokken. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #761  
Oud 17-09-09, 08:48
joene77's schermafbeelding
joene77 joene77 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YoerRri Bekijk bericht
Bij loterij kreeg ik laatst om 10 uur bij sommige loten van me, nog steeds te zien: Nog niet getrokken. De volgende ochtend kon ik alles pas zien.
Beste YoerRri vervelend dat het bij jou langer dan gebruikelijk duurde. Excuses daarvoor. Wij zijn afhankelijk van de site van de Staatsloterij en die was totaal onbereikbaar. Had misschien iets te maken met de jackpot van 27,5 miljoen . We gaan ervan uit dat het aanstaande trekking beter verloopt.
Hoop dat je had dan nogmaals probeert.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 21-09-09, 17:17
M2H M2H is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard [Nieuw spel] Bomb factory



Gister is ons eerste iphone spel "Bomb factory" geaccepteerd op de app store, en dit delen wij hier graag.

Appstore link:iTunes Store

Een update die waarschijnlijk vandaag nog gesubmit wordt bevat een fix voor de bommen zodat ze er wat beter uitzien en dan echt bij de levels passen. Voorderest zijn we erg benieuwd naar jullie feedback!
Edit: Deze 1.0.1 update is gesubmit, de trailer wordt nog bewerkt.

YouTube - Bomb Factory

Laatst gewijzigd door M2H; 22-09-09 om 14:47. Reden: stijl
  #763  
Oud 21-09-09, 17:35
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ziet er mooi uit
  #764  
Oud 21-09-09, 18:25
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Ziet er heel mooi uit!
  #765  
Oud 21-09-09, 18:54
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

erg netjes ! . alleen idd een update voor de graphics maar voor de rest leuke content
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #766  
Oud 22-09-09, 14:43
M2H M2H is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard 1.0.1 update

Bedankt!

De graphics update is gesubmit, hopelijk was dit nog snel genoeg. De screenshots in de app store zijn al geupdate naar hoe het spel er na de update uit zal zien. We gaan de youtube trailer vandaag opnieuw maken met de nieuwe bommen er in.

Ik heb geen idee hoelang het duurt voor Apple om een update te accepteren.

  #767  
Oud 22-09-09, 20:28
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

// Discussies samengevoegd, dit topic is er niet voor niets
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #768  
Oud 23-09-09, 21:47
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Ik zag je spel Bomb Factory vandaag hier op SlideToPlay.com. Goede reclame!
  #769  
Oud 06-10-09, 17:55
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Een paar weken geleden kwam mijn Reverse Chord Finder for Piano al uit (zie pagina of wat terug), nu is het de beurt aan de gitaar versie:



App Store: Reverse Chord Finder for Guitar

Het principe is als volgt: je geeft aan welke noten je speelt en de app vertelt je welke akkoorden die noten vormen. Precies het tegenovergestelde van normale chord dictionaries dus.
  #770  
Oud 08-10-09, 12:05
Wunk Wunk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via ICQ naar Wunk Stuur een bericht via MSN naar Wunk
Standaard

Mijn app is gisteren goedgekeurd, persberichten gaan er deze week uit

KookJij - App store link

Receptenapplicatie die direct in de receptendatabase van KookJij.nl - De recepten website van Nederland en Belgie! haakt


Laatst gewijzigd door Wunk; 08-10-09 om 12:08.
  #771  
Oud 19-10-09, 18:25
Aveos Aveos is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Thumbs up Nieuwe iPhone app: NederStrips

Hallo allen,

Graag wil ik iedereen op een nieuwe applicatie in de App store wijzen met de naam Nederstrips:

iTunes Store

Hiermee kun je dagelijks nieuwe afleveringen lezen van verschillende populaire strips lezen zoals Sigmund, Fokke&Sukke en Dirk Jan.

Een recensie geven wordt op prijs gesteld.

Groetjes
  #772  
Oud 19-10-09, 18:41
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Arrow

Discussies samengevoegd.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #773  
Oud 20-10-09, 11:15
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aveos Bekijk bericht
Hallo allen,

Graag wil ik iedereen op een nieuwe applicatie in de App store wijzen met de naam Nederstrips:

iTunes Store

Hiermee kun je dagelijks nieuwe afleveringen lezen van verschillende populaire strips lezen zoals Sigmund, Fokke&Sukke en Dirk Jan.

Een recensie geven wordt op prijs gesteld.

Groetjes
Gelijk gedownload. Lijkt me wel leuk.
  #774  
Oud 20-10-09, 14:33
Tiimen Tiimen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Smile Heron: Steam Machine



Ik werk voor Triangle Studios en afgelopen vrijdag is Heron Steam Machine voor Wii(Ware) en Iphone uitgekomen!!

De game doet een beetje denken aan oude klassiekers als pipe mania en pipe dream met de verslavendheid van tetris of bejeweled. En gaat over Ron, een onderhoudsmonteur van een oude stoommachine in een rubbereendjes fabriek. Hij moet zorgen dat de machine blijft draaien en jij moet hem daar bij helpen! Door buizen aan te leggen zorg je ervoor dat de druk niet te hoog oploopt.

Meer informatie over Heron: Steam Machine kan je vinden op de officiele website: http://www.heronsteammachine.com

En natuurlijk de link naar de App Store: Heron: Steam Machine

Laatst gewijzigd door Tiimen; 20-10-09 om 16:25.
  #775  
Oud 20-10-09, 16:21
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Je hebt al veel positieve recensies. Het ziet er heel erg goed uit, maar het is geen spelletje voor mij.
  #776  
Oud 20-10-09, 17:23
PeerSientje PeerSientje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aveos Bekijk bericht
Hallo allen,

Graag wil ik iedereen op een nieuwe applicatie in de App store wijzen met de naam Nederstrips:

iTunes Store

Hiermee kun je dagelijks nieuwe afleveringen lezen van verschillende populaire strips lezen zoals Sigmund, Fokke&Sukke en Dirk Jan.

Een recensie geven wordt op prijs gesteld.

Groetjes
Erg handige, leuke app voor iemand die van deze strips houd (ik dus ). Basic, prima navigatie en doet wat het moet doen.
Kan je middels iPhone ook een waardering geven zonder het eerst te deïnstalleren?
(nu maar ff gedeïnstalleerd en er weer op gezet; blijvertje denk ik!)
  #777  
Oud 21-10-09, 00:15
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiimen Bekijk bericht


Ik werk voor Triangle Studios en afgelopen vrijdag is Heron Steam Machine voor Wii(Ware) en Iphone uitgekomen!!

De game doet een beetje denken aan oude klassiekers als pipe mania en pipe dream met de verslavendheid van tetris of bejeweled. En gaat over Ron, een onderhoudsmonteur van een oude stoommachine in een rubbereendjes fabriek. Hij moet zorgen dat de machine blijft draaien en jij moet hem daar bij helpen! Door buizen aan te leggen zorg je ervoor dat de druk niet te hoog oploopt.

Meer informatie over Heron: Steam Machine kan je vinden op de officiele website: http://www.heronsteammachine.com

En natuurlijk de link naar de App Store: Heron: Steam Machine

Netjes, puik werk.
Eventjes geprobeerd en het heeft veel potentie, vooral door z'n simpele aanpak. Zal me niets verbazen als veel mensen dit gaan spelen als het een beetje goed in de markt gebracht wordt.
  #778  
Oud 21-10-09, 20:54
Aveos Aveos is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Smile NederStrips

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeerSientje Bekijk bericht
Erg handige, leuke app voor iemand die van deze strips houd (ik dus ). Basic, prima navigatie en doet wat het moet doen.
Kan je middels iPhone ook een waardering geven zonder het eerst te deïnstalleren?
(nu maar ff gedeïnstalleerd en er weer op gezet; blijvertje denk ik!)
Hoi PeerSientje,
Ik vind het leuk dat je NederStrips geslaagd vindt.
Het geven van waarderingen is een beetje omslachtig en kan op 2 manieren, zover ik weet:
1) Applicatie deïnstalleren
2) Via de App store (via itunes of via iPhone) : ga naar de applicatie en scroll helemaal naar beneden. Onder de plaatjes van de App zijn functies om te stemmen.

Groetjes,
Peter
  #779  
Oud 22-10-09, 15:03
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Ik opende NederStrips vandaag voor het eerst, maar hij doet het niet (meer). Ik krijg te zien: "Verschillende auteurs hebben verzocht niet langer in deze app vermeld te worden". Is er een kans dat de app het weer gaan doen?
  #780  
Oud 22-10-09, 15:48
Aveos Aveos is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Ik opende NederStrips vandaag voor het eerst, maar hij doet het niet (meer). Ik krijg te zien: "Verschillende auteurs hebben verzocht niet langer in deze app vermeld te worden". Is er een kans dat de app het weer gaan doen?
Hoi Frog,

Kennelijk heeft mijn app hier en daar nogal wat ophef veroorzaakt. Dit was niet mijn bedoeling.

Omdat ik niet op zoek ben naar problemen, heb ik de stekker eruit getrokken.

Dit is uiteraard heel jammer, want deze app voorziet (denk ik) best wel in een behoefte. Het zou jammer zijn als je dadelijk voor iedere strip een aparte app zou moeten hebben.

Met groet,
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.