//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben vanaf vandaag onze eerste app in de App store uitgebracht. Het betreft een 2D Platform game die het oude sfeertje van vroeger een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #861  
Oud 16-08-10, 14:14
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Wij hebben vanaf vandaag onze eerste app in de App store uitgebracht. Het betreft een 2D Platform game die het oude sfeertje van vroeger een beetje naar boven moet halen.

Youtube filmpje: YouTube - IceCube Adventures for iPhone and iPad Trailer
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #862  
Oud 16-08-10, 20:16
iceblue iceblue is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ergens in BE Limburg
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mic2000 Bekijk bericht
Wij hebben vanaf vandaag onze eerste app in de App store uitgebracht. Het betreft een 2D Platform game die het oude sfeertje van vroeger een beetje naar boven moet halen.

Youtube filmpje: YouTube - IceCube Adventures for iPhone and iPad Trailer
Wow ziet er echt goed uit!
  #863  
Oud 16-08-10, 20:18
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iceblue Bekijk bericht
Wow ziet er echt goed uit!
Thnx! Daar doen we het voor . De game is er ook voor de iPad btw! Op IceCube Adventures vind je de rest!
  #864  
Oud 16-08-10, 21:46
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Ik vind het er ook heel mooi uitzien.
  #865  
Oud 18-08-10, 10:54
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Eerst even voorstellen, ik ben Perry, student Werktuigbouwkunde aan de TU Delft, veelvuldig bezoeker van iphoneclub. Samen met twee medestudenten (Industrieel Ontwerpen en Technische Informatica) hebben we een game ontwikkeld: Hexgame.

Het is onze aller eerste App, en ook ons eerste project samen. We zijn er al sinds mei 2009 mee bezig (met een stop van een half jaar ertussen ivm studie), sinds 24 juni 2010 is hij daadwerkelijk in de iTunes App Store, eerste poging gelijk raak.

Een groot deel van de game is opgebouwd in JavaScript, dit werkt erg goed in combinatie met Objective-C.


In het spel krijg je een speelveld met tegels waar nummers op staan. Het doel is om de tegels zodanig te verschuiven dat het nummer wat erop staat correspondeert met het aantal aangrenzende tegels. Als dit voor elke tegel klopt is het level voltooid

In de level modus zijn er 3 difficulties met elk 40 levels. Het doel is om de puzzel met zo weinig mogelijk stappen op te lossen. Als je een puzzel voltooid hebt komt de volgende beschikbaar.

Daarnaast is er een Quick Play variant waarin random levels gegenereerd worden in de gekozen moeilijkheidsgraad, zo kan je dus oneindig door blijven spelen.

Als laatste is er ook een Time Trial beschikbaar. Dit zijn 40 levels die tijd gebonden zijn, los je het level niet op tijd op, dan moet je het level nogmaals beginnen.


Hier nog enkele screenshots:

Het Menu:


Een level selecteren, de hoogste score staat eronder:


De start van een level, de tegels liggen door elkaar:


Het level van hierboven opgelost (wie kan het korter dan 23 stappen?):


Eind van level splash:


Het spel is voor €0.79 te downloaden in de iTunes App Store:
Hexgame voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
Ik hoop dat mensen het leuk vinden en hun ervaringen willen delen, positief of negatief alle input is welkom. Je kan ons mailen op: info [a] tiltedentertainment punt com. Of je kan mij een PM sturen op het Forum.
Na wat problemen in het reviewproces is de Gratis Lite versie van Hexgame eindelijk online: http://itunes.apple.com/nl/app/hexga...380372468?mt=8

Een update van Hexgame met support voor het iPhone 4 Retina Display is ook naar apple gestuurd.
  #866  
Oud 18-08-10, 20:03
jeroenkeij jeroenkeij is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 10
Standaard

Hoi Iedereen
Vandaag heb ik mijn eerste app naar Apple gestuurd. Ben erg benieuwd hoe snel deze in de App Store terecht komt en wat de reactie is van iedereen. Als je wilt, kijk dan alvast op onze site voor wat foto's Metropole Apps presenteert Efteling. Het is een App die je begeleidt door Attractiepark De Efteling in Kaatsheuvel. Dit is de allereerste versie en in het vervolg zullen we updates uitbrengen. Ik ben er op 22 Mei 2010 mee begonnen en hij zal zo snel mogelijk beschikbaar zijn.
  #867  
Oud 18-08-10, 20:22
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenkeij Bekijk bericht
Hoi Iedereen
Vandaag heb ik mijn eerste app naar Apple gestuurd. Ben erg benieuwd hoe snel deze in de App Store terecht komt.
Mijn 2e app is gister goedgekeurd. Dat is tien dagen nadat ik hem had gesubmit. Dit is ook de trend die ik b.v.b. hier zie: The appstore wait thread. - Page 155 - iPhone Dev SDK Forum
  #868  
Oud 25-08-10, 15:35
muffles muffles is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Wie van de ontwikkelaars op dit forum heeft zijn / haar eigen App al op de App Store?

Ik heb die van mij vanavond geupload, nu afwachten waneer hij beschikbaar komt.
Die van mij is beschikbaar. Zoek naar Connect M. Overigens duurt de goedkeuring 5 tot 10 dagen
  #869  
Oud 29-08-10, 14:11
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

I.v.m. AppEvent is Hexgame alleen vandaag de hele dag gratis te downloaden.
Grijp je kans zou ik zeggen: http://itunes.apple.com/nl/app/hexgame/id378103935?mt=8
  #870  
Oud 31-08-10, 18:38
jongsma jongsma is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Hoi allemaal,

Ik ben nog vrij nieuw hier, maar ik vind het wel leuk om mijn app te laten zien.

Je kunt hem hier vinden:
Filopanti ~ Time Zone Conversion

Het is een app om tijdzones mee om te rekenen.

Ik zou er graag wat meningen over horen. Als jullie geen geld uit willen geven, dan ben ik ook wel bereid een paar promotional codes uit te delen. Stuur daarvoor maar een mailtje naar pieter.jongsma@gmail.com

Maar als jullie een euro over hebben, dan waardeer ik dat natuurlijk wel heel erg
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png mzl.dhavjkbp.png‎ (92,0 KB, 23x gelezen)
Bestandstype: png mzl.senhsroc.png‎ (111,0 KB, 15x gelezen)

Laatst gewijzigd door jongsma; 01-09-10 om 21:49.
  #871  
Oud 09-09-10, 00:49
ltcdrdata ltcdrdata is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Ben programmeur van beroep (dus dat is wel een beetje vals spelen), maar had nog nooit iets met de iPhone (of objective C, en C++ is ook al weer een jaartje of 15 geleden) gedaan...
2 weekjes in PDFs gesnuisterd (vooral boeken van Apress vind ik goed), 2 weekjes geprogrammeerd en 1 weekje gewacht op goedkeuring van Apple en daar is hij dan: EventBuddy ?

Wat is EventBuddy? Een app waarin (op korte termijn) de meeste festivals en evenementen van de lage landen in gaan komen. Dus ipv van voor elk festival een app te downloaden (die er telkens weer anders uit ziet en iedere keer weer ruimte inneemt): 1 app voor alles ! Momenteel staat er 1 festival in : LeffingeLeuren 2010. Je kan het programma chronologisch bekijken, alfabetisch bladeren door artiesten, zoeken op naam, een plattegrond raadplegen..

Versie 1.0 dus in de AppStore (gratis), versie 1.1 verstuurd ter goedkeuring (met oa mogelijkheid om last-minute programma wijzigingen te downloaden, en compatible met iOS 3.1.3), versie 1.2 begin ik morgen aan
2.0 waarin je meerdere festivals zal kunnen bekijken/downloaden is voorzien tegen ergens eind dit jaar.


EventBuddy for iPhone and iPod touch on the iTunes App Store

PS: Organiseer je zelf een evenement waar best wel wat volk op af komt, contacteer me gerust misschien kunnen we wel samenwerken!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png splash screen EB 2.png‎ (95,2 KB, 16x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0400.jpg‎ (112,5 KB, 13x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0401.jpg‎ (158,4 KB, 12x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0402.jpg‎ (119,3 KB, 7x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0403.jpg‎ (90,8 KB, 7x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0404.jpg‎ (170,4 KB, 3x gelezen)

Laatst gewijzigd door WDS001; 16-09-10 om 16:34. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #872  
Oud 14-09-10, 15:42
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Ik heb m'n eerste app in de app-store staan sinds vandaag , ik ben met een groter project bezig maar dit was een tussendoortje om door te krijgen hoe de App-Store werkt. Hij test of je nog mag rijden gebaseerd op het aantal glazen alcohol en nog een aantal gegevens. De app gaat uit van standaard glazen, dus probeer het niet als je een bierglas vol whisky heb gegooid. Dit ga ik trouwens nog met een alert toevoegen bij een update als je hem voor het eerst opstart.

De dingen die nog gaan veranderen:

- Keuze uit landen toevoegen en zorgen dat bij een waarde onder de 0 gewoon 0 wordt aangegeven en geen mingetal.
- Design verbeteren en toetsenbord veranderen naar numeriek.
- Misschien als het allemaal goed eruit ziet wereldwijd in meerdere talen voor 0,79 euro aanbieden.
- Keuze tussen Lb en Kg toevoegen.

Momenteel is de app gewoon gratis, dus vind je het leuk om eens te kijken download hem dan gerust:

Mag ik nog rijden? Test je alcohol promilage! for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

Hou er dus rekening mee dat ik nog dingen ga verbeteren en het mijn eerste (test)app is die ik uitbreng!

Fabian

P.S. Weet iemand of je bij gratis apps ook kan zien hoe vaak hij 'verkocht' is?

Laatst gewijzigd door fabie1; 14-09-10 om 15:48.
  #873  
Oud 16-09-10, 10:43
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Ja bij Sales kijken in iTunes Connect en dan de maandelijkse overzichten bekijken. Daar zie je de hoeveelheid downloads.

Edit: Tegenwoordig zie je het direct bij Sales & Trends bij Dashboard. Dan zie je zelfs de dagelijkste downloads.
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"

Laatst gewijzigd door Geno; 18-09-10 om 20:36.
  #874  
Oud 16-09-10, 16:36
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jongsma Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Ik ben nog vrij nieuw hier, maar ik vind het wel leuk om mijn app te laten zien.

Je kunt hem hier vinden:
Filopanti ~ Time Zone Conversion

Het is een app om tijdzones mee om te rekenen.

Ik zou er graag wat meningen over horen. Als jullie geen geld uit willen geven, dan ben ik ook wel bereid een paar promotional codes uit te delen. Stuur daarvoor maar een mailtje naar pieter.jongsma@gmail.com

Maar als jullie een euro over hebben, dan waardeer ik dat natuurlijk wel heel erg
Dat lijkt mij een handige app! En ik denk dat ik dat voor de les Aardrijkskunde wel eens zou kunnen gebruiken
  #875  
Oud 19-09-10, 19:13
Ducktape Ducktape is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 60
Standaard

Is het nog steeds zo dat je een drempel hebt per regio vooraleer je wordt uitbetaald?
  #876  
Oud 23-09-10, 16:26
Cor123 Cor123 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Wat moet je betalen voor een app in de appstore? Is er ergens algemene informatie over het ontwikkelen van een app te vinden? Ik kom er met google niet goed uit!
  #877  
Oud 23-09-10, 17:15
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cor123 Bekijk bericht
Wat moet je betalen voor een app in de appstore? Is er ergens algemene informatie over het ontwikkelen van een app te vinden? Ik kom er met google niet goed uit!
Http://developer.apple.com/

Kan me niet voorstellen dat je die niet kan vinden.
  #878  
Oud 08-10-10, 17:11
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Talking 1e echte app in de store!

Hallo allemaal,

Ik heb mijn eerste echte app in de app-store staan voor 0,79 euro. Normaal gesproken zou hij dit niet waard zijn geweest maar de regelgeving voor meer dan 130 landen is erin verwerkt! Het gaat om een app die aangeeft of je nog mag rijden nadat je hebt opgegeven hoeveel glazen alcohol je hebt gedronken. Het is redelijk betrouwbaar en erg handig omdat de regelgeving voor bijvoorbeeld een vakantieland er dus ook in staat!

Alcohol Test! Mag Ik Nog Rijden? voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store



Laat even horen wat je ervan vindt!

Groeten,

Fabian

PS. natuurlijk is hij er ook volledig in het Nederlands en is het gewicht om te zetten in Kg.
  #879  
Oud 08-10-10, 17:15
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #880  
Oud 10-10-10, 19:37
stijnstaessens stijnstaessens is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Lokeren
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Die gasten bij Apple werken ook in het weekend door. Zaterdagavond heb ik m'n BMI app naar de App Store geupload. En vanacht om 01.30 uur krijg ik een mail dat hij geaccepteerd en beschikbaar is.

Ik had echt gedacht dat dat een paar dagen / weken zou gaan duren, maar gaat dus erg snel!
er is daar 5 of 6 uur tijd verschil zal daar misschien nog vrijdag geweest zijn denk ik
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.