//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vrijdag is de Party app uit, waar ik met een klein team hard aan gewerkt hebt. Party biedt de complete Nederlandse party agenda in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #901  
Oud 07-12-10, 11:31
Lazerswaard Lazerswaard is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Talking De nieuwe Party App - ervaringen

Sinds vrijdag is de Party app uit, waar ik met een klein team hard aan gewerkt hebt. Party biedt de complete Nederlandse party agenda in samenwerking met Partyflock. Dan weet je dus altijd waar er feesjes zijn, ook onderweg, of dmv GPS.

We horen graag wat de ervaringen van gebruikers zijn! Want zonder feedback, geen optimale app!


Laatst gewijzigd door Lazerswaard; 07-12-10 om 11:54.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #902  
Oud 07-12-10, 11:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #903  
Oud 07-12-10, 19:51
rplasman rplasman is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Battleships



Sinds kort staat m'n nieuwste game in de App Store: Battleships. Het is een logica puzzel spel gebaseerd op zeeslag. De gameplay lijkt erg op een combinatie van sudoku, shinro en picross. Als je van logica puzzels houdt is dit zeker een spel voor jou.

De graphics zijn geleverd door Taptivate designer Marcelo Marfil, bekend van Voices, Weet en Friends.

Website: Battleships for iPhone & iPod touch
App Store: Battleships for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

Beta testers nodig
Ik heb dringend beta testers nodig voor de komende update. Het liefst mensen met iOS < 4.1, maar andere versies zijn ook goed. Als je geïnteresseerd bent, meld je dan hier aan. Bedankt!

Laatst gewijzigd door rplasman; 07-12-10 om 20:15.
  #904  
Oud 08-12-10, 21:01
vlesierse vlesierse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Post Klaverjasblok


Klaverjasblok

Recent hebben wij Klaverjasblok in de App Store gezet. Met deze App kan je snel en gemakkelijk je scores bijhouden wanneer je gaat klaverjassen.



Website
iTunes App Store


Feedback is altijd welkom: info@klaverjasblok.nl

Laatst gewijzigd door vlesierse; 08-12-10 om 21:03.
  #905  
Oud 17-12-10, 13:19
wekko's schermafbeelding
wekko wekko is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

SOS Penguin!
al een tijdje in de appstore



Itunes
  #906  
Oud 17-12-10, 13:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik wou ik ook apps kon maken, niet zozeer om er persee veel geld ofzo mee te verdienen maar gewoon omdat ik dat wel leuk zou vinden en ik heb een idee en eentje die voor de vlamingen er nog niet opstaat .
Is het moeilijk om een app te maken en in de appstore te krijgen? (hetgeen ik zou willen maken of laten doen maken is geen game).
Als iemand info wil geven, vuur maar af.
  #907  
Oud 19-12-10, 00:11
iappdeveloper iappdeveloper is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard New Kids is back

Onofficieel maar daardoor niet minder leuk, de nieuwe new kids app nu in de App Store (http://itunes.apple.com/nl/app/onofficiele-new-kids-app/id409217906?mt=8).

Ik zal deze app blijven aanvullen met nieuwe afleveringen, geluiden en binnenkort een nieuw onderdeel waar ik nog niks over kan zeggen Ook ben ik bezig de bestaande geluiden en filmpjes te verbeteren.

Laat me weten wat je ervan vind en ideeen en suggesties zijn altijd welkom!

For the die hard fans is deze app natuurlijk wel welkom nu de film New Kids Turrrrrbo uit is!
  #908  
Oud 19-12-10, 22:06
iMKapps iMKapps is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Exclamation 3FM Serious Request: wij doneren 35 cent per upgrade van My Card Info

Ter promotie van My Card Info doen wij mee aan de Serious Request Actie van 3FM.

Per verkochte upgrade van My Card Info doneren wij 35 cent aan het Rode Kruis.
Voor meer info, zie: Kom zelf in actie portaal 2010


Doe mee en koop My Card Info, want dit is win-win:
  • eerst gratis uitproberen, daarna pas betalen (slechts 79 cent)
  • een superhandige app voor je iPhone
  • geld voor Serious Request
My Card Info is een iPhone/iPad/iPod applicatie die je helpt wanneer je portemonnee gestolen of verloren is. Het bevat belangrijke telefoonnummers van banken en verzekeringen om snel bankpassen of credit cards te blokkeren, danwel hulp van de verzekering in te schakelen. Je kunt zelf je pasnummers toevoegen en die van andere belangrijke documenten, zoals je paspoort, rijbewijs of BSN-nummer.

Een onmisbare app voor iedereen. Download hem gratis via iTunes door te zoeken op "My Card Info":
My Card Info voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store

Wanneer het je bevalt kun je hem voor slechts 79 cent kopen.

Kleine lettertjes:
Dit geldt in de periode van 19 t/m 24 december voor alle verkopen van My Card Info in de Nederlandse iTunes.
  #909  
Oud 07-01-11, 14:50
randormat randormat is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Talking Laat op Tijd een Scheet

Laat op Tijd een Scheet

gratis voor korte tijd

Laat op Tijd een Scheet for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
  #910  
Oud 08-01-11, 13:21
Neal Neal is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

Sinds donderdag staat mijn app in de App Store: Bundels.

Met Bundels is het mogelijk je belstatus van T-Mobile, Hi, Vodafone en in de eerstvolgende update ook Ben accounts op te vragen. Je kunt zo veel accounts toevoegen als je wil. Je kunt je facturen en betaalstatus bekijken en SMS versturen!



iTunes Link


Hij staat sinds vandaag bij de Nieuw en Opmerkelijke Diensten apps in de App Store, en daar ben ik stiekem wel een beetje trots op
  #911  
Oud 08-01-11, 13:54
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rplasman Bekijk bericht
Beta testers nodig
Ik heb dringend beta testers nodig voor de komende update. Het liefst mensen met iOS < 4.1, maar andere versies zijn ook goed. Als je geïnteresseerd bent, meld je dan hier aan. Bedankt!
Ik heb me aangemeld voor de beta test
Ben benieuwd of je me toelaat, haha.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #912  
Oud 10-01-11, 07:48
NoWayOut NoWayOut is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Ik heb me aangemeld voor de beta test
Ben benieuwd of je me toelaat, haha.
ik denk dat het geen zin meer heeft, ik zag hem namelijk laatst al in de top 25 van appstore dus die is al door vele mensen gespeeld.
  #913  
Oud 14-01-11, 13:54
Taknuti Taknuti is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard World Map Darts

Na een tijdje meelezen werd het ook maar eens tijd voor een registratie. Ik heb me de afgelopen maanden bezig gehouden met iOS ontwikkeling en begin deze week mijn eerste app uitgebracht:

World Map Darts


World Map Darts is een digitale variant van het aloude 'pijltjes naar een wereldkaart gooien'-principe, met de mogelijkheid opties in te voeren of meer info op te zoeken. Het is vooral bedoeld om ervaring op te doen met technieken en het App-proces, maar ik ben ook erg benieuwd naar jullie mening erover.

App Store linkje: World Map Darts for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
__________________
http://www.taknuti.com
  #914  
Oud 14-01-11, 22:55
iMidas iMidas is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Heemstede
Berichten: 63
Post AppWall

Hallo!

Ik ben Midas en sinds 3 maanden ben ik bezig met Objective -C voor de iPhone SDK.

Sinds vandaag staat mijn App: AppWall wereldwijd in de App Store.
Zouden jullie hem misschien willen downloaden en een review met opbouwende kritiek willen geven?

Mvg,

Midas
  #915  
Oud 14-01-11, 23:29
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #916  
Oud 21-01-11, 16:41
RianVisser RianVisser is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Haarlem
Berichten: 3
Standaard Hoe wordt een iPad app gemaakt?

Mijn naam is Rian Visser.
Ik schrijf kinderboeken, ben grafisch vormgever en geef zelf digitale kinderboeken uit.

IPad app Timo en het toverboek
Ik heb van een prentenboek Timo en het toverboek een interactieve app gemaakt voor iPad. We hebben ook een trailer op YouTube.

Hoe maak je een app?
Daar waren heel veel mensen bij betrokken. Ik heb over deze productie een presentatie gemaakt. Die kun je gratis downloaden.

Ipad en iPhone app Daar komt aap
Ik heb ook een gratis app van een leesboekje. Deze is vanaf 26 november beschikbaar in de App Store en nu ruim 12.000 keer gedownload.

Ik vind het leuk om op dit forum wat de discussiëren over de ipad en apps. Ik hoop wel dat er ook een aparte rubriek komt voor iPad software. Kan dat?
  #917  
Oud 01-02-11, 15:56
Jeroen0704 Jeroen0704 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 137
Standaard

Ball Game is mijn eerste app in de app Store.
Hij is vandaag trouwens gratis als uitsmijter ivm met AppEvent.
Morgen kost hij weer 79 cent.n

Ball Game! for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
  #918  
Oud 12-02-11, 16:49
mennoapp mennoapp is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

iReports is onze eerste app in de App Store, hij laat het nieuws van verschillende Apple Blogs / Nieuws sites zien, zodat je snel het laatste Apple nieuws kunt bekijken. Hij is nu tijdelijk gratis!

iReports - App Store
  #919  
Oud 14-02-11, 12:46
JeePeeS JeePeeS is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 69
Standaard

Stop Roken Coach. Mijn eerste app. Sinds vrijdag in de App store te vinden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
  #920  
Oud 16-02-11, 11:43
nop nop is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Valkenburg
Berichten: 46
Standaard En weer een nieuwe app in de appstore: MijnHemel

Gaat lekker, mijn tweede app is nu ook goedgekeurd. Het is weer een sterrenkundige app en bedoeld voor degenen die af en toe een kijkje omhoog nemen en willen weten of het helder wordt.
Je ziet in 1 oogopslag wat er die avond aan de hand is (in de Benelux) en aan de hand van de GPS positie zie je ook het diagram voor bewolking (zogenaamde CSC: Clear Sky Clock). De IR radar is ook meegenomen.
Het is dus geen planetariumprogramma, maar meer een hulp om snel even de hemel te checken.
Gratis te downloaden.

Connecting to the iTunes Store.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg mijnhemel.jpg‎ (58,6 KB, 44x gelezen)
__________________
iPhone/iPad ontwikkelaar http://www.ddq.nl
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.