Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wordt die teller elke maand weer op 0 gezet? Stel nou dat je voor 100 euro per maand verkoopt in 1 regio, dan heb je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wordt die teller elke maand weer op 0 gezet? Stel nou dat je voor 100 euro per maand verkoopt in 1 regio, dan heb je na 3 maanden alsnog 300 euro, dan krijg je dat toch hopelijk wel?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
want anders is het diefstal van Apple's kant uit... lijkt mij en dan zou ik mijn geld opeisen
en ze moeten gewoon via PayPal of clickandbuy uitbetalen (daarmee werken ze immers zelf ook dacht ik/heb pas 1 ker iets gekocht in de Music Store 3 of 4 jaar geleden en toen ging dat met clickandbuy) en dat kost ze niet per transactie. en dan kunnen ze gewoon al het geld uit alle regios bij elkaar optellen en dan aan het einde van de maand overmaken. heb je nog steeds pas een regel in je afschriften |
|
||||
|
||||
Link naar nieuwe app van Nederlandse ontwikkelaars
Binnenkort: Shooting Range | Alles over de iPod Touch |
|
||||
|
||||
Citaat:
-Plaatjes van Goldeneye N64, -'Omzetten naar .ipa bestand om screenshot te maken' klopt geen reet van, .ipa's worden gebruikt door iTunes. Om een screenshot te maken gebruik je gewoon simpelweg Xcode -> Build & Go -> CMD + Shift + 4 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2) hij bedoelde Screenshots vanaf de iPod/iPhone |
|
||||
|
||||
Citaat:
2. Dat kan eveneens via Xcode door de applicatie te runnen op je Device en vervolgens de Power en Homebutton tegelijk in te drukken |
|
||||
|
||||
ik ga geen tijd besteden om een pistool (moeilijk) te maken, terwijl ik enkele dagen later toch weer een nieuwe moet maken
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja helemaal, maar blijkbaar wist hij dat niet
Maar wat vind je van het idee van de app |
|
|||
|
|||
ja daar heb je gelijk ik wist niet eens dat dit kon
ben nieuw met alles (mac en xcode enzo) maar er komen binnenkort dus screens thnx voor je tip man |
|
||||
|
||||
Owain is btw de maker, en ik de designer
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nou ik moest zoiezo een nieuwe pistool maken, voor in het uiteindelijke resultaat dus vond ik het zonde om veel tijd aan het maken van een pistool te besteden
|
|
||||
|
||||
Maar dan kon je toch netzogoed niet dat pistool maken (eigenlijk rippen) en meteen het goede pistool maken? Dat bedoelde ik
|
|
||||
|
||||
Ach ik kan me wel voorstellen dat je bestaande plaatjes gebruikt in je ontwerpschetsen. Dat ie meteen de goeie had kunnen maken vind ik een matig argument, schetsen is belangrijk in het proces Wel vind ik het inderdaad onprofessioneel om die schetsen dan te publiceren, in zo'n artikel.
Mijn eigen (puzzel)game begint al goed vorm te nemen Hopelijk laat Apple me snel toe want het is binnenkort wel een keer af. |
|
||||
|
||||
|
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|