//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha ik ben daar een beetje huiverig voor Straks heb ik een goed idee en gaat een ander er mee vandoor. Niet dat ik jou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 25-08-08, 20:42
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Haha ik ben daar een beetje huiverig voor Straks heb ik een goed idee en gaat een ander er mee vandoor. Niet dat ik jou of anderen hier niet vertrouw hoor, maar het is een publiek forum. Misschien in een iets later stadium?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 26-08-08, 01:59
Maartbaart's schermafbeelding
Maartbaart Maartbaart is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 35
Standaard

groot gelijk, maar hou ons op de hoogte! Succes iig
  #143  
Oud 27-08-08, 13:03
iCone's schermafbeelding
iCone iCone is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Leuk om te zien dat er toch zoveel mensen mee bezig zijn. Binnenkort ga ik me er ook eens in verdiepen. Ben nu bezig (bijna klaar) met een eerste versie van een webapp voor mijn werk. Leuk dat ik dat mocht doen als iphone/apple medewerker.
Speciaal voor die toepassing hebben ze zelfs een mac voor me aangeschaft.

Ik hou dit topic in ieder geval in de gaten
  #144  
Oud 27-08-08, 14:21
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

He bah, flinke teleurstelling gisteravond: Ik kwam erachter dat een kleine week geleden iemand toch hetzelfde idee heeft gehad. (Toen ik begon stond er nog niets vergelijkbaars in de store). Ach ja was ook wel te verwachten, want zo origineel is het idee niet, verbaasde me dat er tot nu toe nog niemand mee was gekomen.

Denk dat ik het wel gewoon ga afmaken en dan gratis of goedkoper dan mijn concurrent (hij vraag 3 dollar) er op ga zetten.

Ben in ieder geval toegelaten tot het program Wat een hel met al die formulieren en certificaten...
  #145  
Oud 27-08-08, 14:27
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Ai, dat is altijd jammer...
  #146  
Oud 27-08-08, 15:28
Maartbaart's schermafbeelding
Maartbaart Maartbaart is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
He bah, flinke teleurstelling gisteravond: Ik kwam erachter dat een kleine week geleden iemand toch hetzelfde idee heeft gehad. (Toen ik begon stond er nog niets vergelijkbaars in de store). Ach ja was ook wel te verwachten, want zo origineel is het idee niet, verbaasde me dat er tot nu toe nog niemand mee was gekomen.
heb je dan nu wel een screenshot voor ons?
  #147  
Oud 27-08-08, 16:30
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

ow dat is juist mijn tactiek: apps van anderen kopieren en voor minder verkopen. maar ik ben nog bezig de apps te maken. dan pas meld ik me aan
  #148  
Oud 27-08-08, 16:34
P-development P-development is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlees91 Bekijk bericht
ow dat is juist mijn tactiek: apps van anderen kopieren en voor minder verkopen.
Zwak. .........
  #149  
Oud 27-08-08, 17:46
Jelle Ages's schermafbeelding
Jelle Ages Jelle Ages is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlees91 Bekijk bericht
ow dat is juist mijn tactiek: apps van anderen kopieren en voor minder verkopen. maar ik ben nog bezig de apps te maken. dan pas meld ik me aan
Oke, je kan ze dus ook maken op mac zonder die 100$ te betalen. Hoe moet je dat betalen?
  #150  
Oud 28-08-08, 10:33
Graaf Graaf is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 53
Standaard

Je kan gewoon de SDK downloaden en beginnen met devven op de simulator.
Als je apps wilt releasen in de appstore dan moet je je aanmelden voor developper program.

Dit kun je alleen via creditcard betalen.
__________________
iPhone 2G 16GB @3.0 | t-Mobile iPhone 3G 8GB @3.0
  #151  
Oud 28-08-08, 17:23
Jelle Ages's schermafbeelding
Jelle Ages Jelle Ages is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 115
Standaard

Ook d.m.v Click and buy?
  #152  
Oud 28-08-08, 17:25
Graaf Graaf is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 53
Standaard

Nope.
Aanmelden voor 't developer program gaat via de Apple Store ( de webshop waar ze ook hardware/software verkopen, NIET iTunes dus ), en daar kun je alleen met CreditCard betalen.
  #153  
Oud 29-08-08, 10:22
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Ik lees net op de macrumors forums dat er mensen vandaag betalingen ontvangen van Apple, jij ook al wat gekregen iDeveloper?

@maartbaart, mjah waarom ook niet, screenshots komen er aan. Ben nu op het werk dus kan er nog niet bij
  #154  
Oud 29-08-08, 11:30
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Ik lees net op de macrumors forums dat er mensen vandaag betalingen ontvangen van Apple, jij ook al wat gekregen iDeveloper?
Grappig, heb je een link naar het forum bericht. Als het van periode juli is, krijg ik waarschijnlijk niets gestort, omdat ik 30 dollar onder de 250 grens zit. Maar voor 3 dagen verkoop in juli toch niet slecht.
  #155  
Oud 29-08-08, 11:38
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Grappig, heb je een link naar het forum bericht. Als het van periode juli is, krijg ik waarschijnlijk niets gestort, omdat ik 30 dollar onder de 250 grens zit. Maar voor 3 dagen verkoop in juli toch niet slecht.
Wire Transfer from Apple - Mac Forums Met drie dagen 220 doe je lekker
  #156  
Oud 29-08-08, 18:27
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Zoals beloofd:



Voor wie het niet meteen ziet: Het is een Mastermind spelletje Alleen dan m'n eigen idee erover, geen pinnetjes maar "rollen" die je met je vinger kunt draaien of er op tappen om ze zelf naar de volgende kleur te laten draaien. Probeer er op die manier en met wat leuke animatie een beetje een iPhone feel aan te geven Op de screenshot kun je zien dat het nog niet af is, op de een na hoogste rij heb ik het namelijk goed geraden: 4 groene lichtjes, met het feit dat je gewonnen hebt gebeurd alleen verder nog niets En er moet nog een menuutje inkomen met een aantal difficulty mogelijkheden en instructions. Dan is het klaar wat mij betreft.

Tot voor kort was er nog helemaal geen mastermind spel, sinds iets meer dan een week dus helaas wel M'n concurrent noemt z'n spel Mastermind en vraagt €2,39. Best veel als je het mij vraagt. Zijn app ziet er wel mooi uit. Maar goed ik vind het zonde om mijn werkt tot nu toe weg te gooien dus ik ga em zodra m'n contracts in effect zijn op de store zetten.
  #157  
Oud 29-08-08, 18:31
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Zoals beloofd:

*Foto

Voor wie het niet meteen ziet: Het is een Mastermind spelletje Alleen dan m'n eigen idee erover, geen pinnetjes maar "rollen" die je met je vinger kunt draaien of er op tappen om ze zelf naar de volgende kleur te laten draaien. Probeer er op die manier en met wat leuke animatie een beetje een iPhone feel aan te geven Op de screenshot kun je zien dat het nog niet af is, op de een na hoogste rij heb ik het namelijk goed geraden: 4 groene lichtjes, met het feit dat je gewonnen hebt gebeurd alleen verder nog niets En er moet nog een menuutje inkomen met een aantal difficulty mogelijkheden en instructions. Dan is het klaar wat mij betreft.

Tot voor kort was er nog helemaal geen mastermind spel, sinds iets meer dan een week dus helaas wel M'n concurrent noemt z'n spel Mastermind en vraagt €2,39. Best veel als je het mij vraagt. Zijn app ziet er wel mooi uit. Maar goed ik vind het zonde om mijn werkt tot nu toe weg te gooien dus ik ga em zodra m'n contracts in effect zijn op de store zetten.
Mooie applicatie, hoeveel ben je van plan om er voor te vragen en komt er ook een multiplayer in? Ik zou 'm misschien wel willen kopen, maar ik vind jouw applicatie wel mooier dan 'Mastermind' omdat die van jou er kleurrijker uitziet en duidelijker imo

Laatst gewijzigd door Abu; 29-08-08 om 18:34.
  #158  
Oud 29-08-08, 18:35
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abu Bekijk bericht
En hoeveel ben je van plan om er voor te vragen en komt er ook een multiplayer in? Ik zou 'm misschien wel willen kopen
Ik zit te denken aan $.99/€.79, in een poging m'n developer kosten terug te verdienen. Verwacht er niet al teveel van, maar wil het iig even proberen
Multiplayer, nee. In ieder geval niet in de eerste versie Weet niet of multiplayer een beetje uitdagend/interessant is te maken; wie weet ooit
  #159  
Oud 29-08-08, 19:39
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Ik zit te denken aan $.99/€.79, in een poging m'n developer kosten terug te verdienen. Verwacht er niet al teveel van, maar wil het iig even proberen
Multiplayer, nee. In ieder geval niet in de eerste versie Weet niet of multiplayer een beetje uitdagend/interessant is te maken; wie weet ooit
Mag ik vragen hoe jij die SDK geleerd hebt? Of gaat het dan te off topic?
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
  #160  
Oud 29-08-08, 19:43
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BadSide Bekijk bericht
Mag ik vragen hoe jij die SDK geleerd hebt? Of gaat het dan te off topic?
Misschien wel een beetje, maar: Het was redelijk makkelijk inrollen met m'n java en beperkte .net kennis door de documentatie van Apple te lezen en gewoon te proberen
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.