//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) grrrr ik zit ook aan een Mastermind te werken... zijn er over een tijdje misschien 3 versies. ik dacht namelijk een aantal weken geleden: dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 29-08-08, 22:41
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

grrrr
ik zit ook aan een Mastermind te werken...
zijn er over een tijdje misschien 3 versies. ik dacht namelijk een aantal weken geleden: dat is er nog niet: kans voor mij!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 30-08-08, 01:01
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Ik ken je teleurstelling dude Maarja.. zo gaat 't. Ben je al ver? Misschien kan je de basis gebruiken voor een ander puzzelspel
  #163  
Oud 31-08-08, 21:48
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

nja. ver... ik kan helemaal niet overweg met de user interface maken voor welke iPhone app dan ook. werkt gewoon volgens mij helemaal niet. een gepruts wat op zn best eindigd tot het constante crashen van de app
  #164  
Oud 02-09-08, 13:43
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Het is een beetje stil hier de laatste dagen..
Ik heb mijn app vanochtend gesubmit bij Apple. Contracts zijn alleen ook nog pending dus zal al met al wel even duren... We'll see!
  #165  
Oud 02-09-08, 15:29
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Goed, bezig. Hij zal er binnen een paar dagen wel op staan gok ik zo.
Wat gaat'ie kosten?

Al weer bezig met een nieuw project?
  #166  
Oud 02-09-08, 15:31
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

$.99/€.79 Al wel weer een idee voor een volgend project, maar die is wat ingewikkelder en heb op het moment even wat minder tijd
  #167  
Oud 02-09-08, 15:44
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Heb je je app nog laten testen door wat testers. Dat is echt een aanrader. Vaak komen er zinvolle verbeterpunten naar boven waardoor je app beter wordt.

Anders testen de mensen die hem via de App Store downloaden. Maar als er dan wat mis mee is, krijg je gelijk negatieve reviews in de App Store en dat is het laatste wat je wilt.

Zodra hij beschikbaar is ga ik hem zeker downloaden, want ik ben wel erg nieuwsgierig hoe hij geworden is.
  #168  
Oud 02-09-08, 16:22
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Heb mijn zusje, mijn vriendin en een vriend m'n eigen iPhone in de handen gedrukt Onder andere daardoor die controls om de kleuren te selecteren zo aangepast dat je ook boven en onder de control zelf kunt beginnen met je vinger erover heen te laten glijden, zodat het wat natuurlijker reageert. Maar ach, perfect is het vast niet Goeie tip trouwens, negatieve feedback zal niet al te best zijn voor de verkoop resultaten...
  #169  
Oud 07-09-08, 13:27
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Goed, bezig. Hij zal er binnen een paar dagen wel op staan gok ik zo.
Valt me toch een beetje tegen, na bijna 2 weken zijn die contracten nog steeds in Process... Duurde dat bij jou ook zo lang?
  #170  
Oud 08-09-08, 06:58
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Nee, meestal een dag of 4. Maar als hij dan status rejected krijgt, moet je weer opnieuw beginnen. En ze leggen er helaas niet bij uit waarom hij rejected is. Dus hopen dat hij in 1x goed gekeurd wordt.
  #171  
Oud 08-09-08, 08:18
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Als er nog testers nodig zijn.. Ik meld me hierbij!
Moet wel effe wachten tot ik mijn iPhone weer terug heb.. Had last van haarscheurtjes en een barst, en heb m zaterdag naar de T-shop gebracht. Duurt 2-3 weken voor ik 'm weer terug heb

Ik ben testconsultant van beroep, dus kijk met enige ervaring naar de apps. Meteen goede training voor mezelf in Exploratory Testing
Als de foon terug is wil ik graag testen. Help ook al mee met een aantal andere nuttige (web)apps.
  #172  
Oud 08-09-08, 08:44
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Nee, meestal een dag of 4. Maar als hij dan status rejected krijgt, moet je weer opnieuw beginnen. En ze leggen er helaas niet bij uit waarom hij rejected is. Dus hopen dat hij in 1x goed gekeurd wordt.
Ok maar dan heb je het over de app review zelf toch? Het zit hem bij mij nu nog steeds in de contracts.... nog steeds in process...
Vroeg op trouwens jij
  #173  
Oud 08-09-08, 10:06
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

wellicht offtopic (alvast sorry hiervoor) maar als ik dit zo lees dan kriebelt het alleen maar meer om ook te ontwikkelen. Ben gisteren voor het eerst serieus bezig geweest met XCode en wat samples (en deze ook geïnstalleerd gekregen op m'n iPhone ) en hoewel in het begin onwennig (ben momenteel 'Lead' PHP-programmeur maar heb 'oude' kennis van programmeren op C64/Amiga/SNES hoewel dit natuurlijk niet lijkt op het OOP van tegenwoordig) ging het na verloop van tijd wel.. Ik wil me uiteindelijk ook aanmelden als officiele developer.

Wat ik wil zeggen is: Ik heb bewondering voor jullie jongens, en ik hoop dat ik snel het niveau bereik wat jullie hebben

Laatst gewijzigd door Malork; 08-09-08 om 10:23.
  #174  
Oud 10-09-08, 21:56
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Zojuist zijn de verkoopcijfers van m'n apps in de App Store van de maand augustus beschikbaar gesteld door Apple. De gegevens worden wel wat omslagtig gepresenteerd in verschillende txt files. Maar wat ik zo even snel kan zien is de waterpas ruim 3000 keer gedownload in Amerika alleen al. En in Nederland ruim 400 x. Dus die macbook pro die komt er wel

Ik heb nog niet alles bekeken, maar er zijn best leuke / interessante statistische gegevens te halen uit de overzichten.

Wat me bijvoorbeeld opvalt is dat de betaalde BMI Pro applicatie 14x gedownload is in Nederland terwijl er voor Nederlanders ook een gratis versie is (die ruim 2000 x is gedownload in Nederland).

En dat Zwitsers liever hun BMI weten dan dat ze willen kijken of iets waterpas staat
  #175  
Oud 10-09-08, 22:10
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

wow netjes! Leuk, die statistieken! Geeft tenminste ook aan hoe succesvol het kan gaan.

Bedankt voor het delen van deze informatie
  #176  
Oud 10-09-08, 22:11
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Tof iDeveloper Ik kan niet wachten, nog steeds zijn m'n contracten niet in-effect. Wat duurt dat lang zeg....
  #177  
Oud 10-09-08, 22:28
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Hmm ik had me net applied,maar vraag me af of het goed is gegaan...

Ik had eerder het proces doorlopen tot aan de agreement, maar had nog niet op 'agree' geklikt. Nu ging ik net dit nogmaals doen en verwachtte dat ik hetzelfde moest doorlopen (met nogmaals de agreement) maar kreeg, nadat ik moest inloggen met mijn Apple ID' de melding "thank you for you application, we'll be reviewing your application and contact you shortly" gevolgd door mijn Enrollment ID.
Ik had dus nog niet op 'Agree' geklikt want dat scherm kreeg ik niet meer.

Ik kan echter niks terugvinden bij mijn gegevens, dus ook niet of het goed is gegaan voor het gekozen programma (ik koos eerder de $99 versie).

Zou iemand mij kunnen vertellen wat er nu precies gaat gebeuren? Ik heb het idee dat ik tzt een bericht krijg en dan $99 moet betalen,maar kan het niet echt op de site terugvinden..
  #178  
Oud 11-09-08, 12:57
Graaf Graaf is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 53
Standaard

Ik zit met ongeveer het zelfde.
Ik heb m'n developer account al behoorlijke tijd geleden aangevraagd, en werdt toen naar de apple webstore verwezen met een item in m'n winkelwagentje. Omdat ik toen zag dat je blijkbaar alleen maar met een creditcard kan betalen daar, ben ik gestopt. Site afgesloten etc.

Nu ik creditcard heb ( eindelijk ) kan ik niet meer aanvragen, en blijf ik die melding maar krijgen over de enrollment.

Erg frustrerend, heb ook al 'n maand lang zitten mailen met apple... 1 weg communicatie, er reageerd geen ene hond daarzo.

Toch best frustrerend aan het worden..
__________________
iPhone 2G 16GB @3.0 | t-Mobile iPhone 3G 8GB @3.0
  #179  
Oud 12-09-08, 22:21
tinus_i tinus_i is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
...

Tot voor kort was er nog helemaal geen mastermind spel, sinds iets meer dan een week dus helaas wel M'n concurrent noemt z'n spel Mastermind en vraagt €2,39. Best veel als je het mij vraagt. Zijn app ziet er wel mooi uit. Maar goed ik vind het zonde om mijn werkt tot nu toe weg te gooien dus ik ga em zodra m'n contracts in effect zijn op de store zetten.
Als je concurrent zijn spel Mastermind noemt hoef je alleen maar te wachten totdat Hasbro met zijn advocaten langs komt zwaaien, dan is dat spel zo uit de appstore verdwenen.
  #180  
Oud 17-09-08, 15:08
rderuiter rderuiter is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik zit dus ook met een bordspel-achtig idee en vraag me af hoe dat zit met licenties etc.
Ik begrijp dat wanneer je je app bijv. "Breinbreker" ipv. Mastermind noemt, je al een stuk veiliger zit maar het zou natuurlijk zonde zijn dat je app ineens word weggehaald omdat bedrijf X een copyright/patent whatever op het spelen van Mastermind.

Zou ik bijvoorbeeld wegkomen met een monopoly-kloon onder een andere naam? Waar ligt de grens?
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42.