//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CurlyBrace Nog een tip voor alle nieuwe ontwikkelaars: Wees er snel bij met het regelen van je contract info. Dat kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #421  
Oud 25-02-09, 08:09
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CurlyBrace Bekijk bericht
Nog een tip voor alle nieuwe ontwikkelaars: Wees er snel bij met het regelen van je contract info. Dat kan een tijdje duren en ik kwam er pas achter nadat mijn app uit de review kwam. Dat betekende een flinke vertraging, en aangezien er van mijn spelletje al een andere versie op de store stond, heb ik nu de schijn van "namaak" tegen. Een reviewer noemt het zelfs "teren op de app van een ander", wat natuurlijk behoorlijk frustrerend is...
Goeie tip, ik heb inderdaad ook gemerkt dat veel mensen dit vergeten en er onnodige wachttijd ontstaat.

Welke app is van jou eigenlijk CurlyBrace?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 25-02-09, 09:14
KipNederland KipNederland is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 47
Standaard

en Ideveloper, hoe zit het met je inkomsten?
goudmijn of doet apple je afzetten?
  #423  
Oud 25-02-09, 10:01
CurlyBrace CurlyBrace is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 26
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Goeie tip, ik heb inderdaad ook gemerkt dat veel mensen dit vergeten en er onnodige wachttijd ontstaat.

Welke app is van jou eigenlijk CurlyBrace?
http://www.itunes.com/app/sjoelen. Het verbaasde mij dat dat er nog niet was (ik wist eerst niet dat het typisch Nederlands was). Ik was er al een hele tijd mee bezig, eigenlijk als "leertraject". Veel te veel tijd verspild (in de avonduurtjes) met het zoeken naar de juiste geluidseffecten en met het zelf uitvogelen van de perspectieftransformaties en de botsings-fysica (maar wel weer leuk om je middelbare-school-wis-en-natuurkunde weer eens op te halen). Toen wees een collega me er op een dag op dat iSjoel verschenen was.

Vervolgens was ik dermate sjagrijnig dat ik de rest van die dag vrij genomen heb om de app af te maken en te uploaden. Maar daarna gingen er dus nog bijna drie weken overheen voordat 'ie in de appstore verscheen :-(
  #424  
Oud 25-02-09, 10:56
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Zojuist sjoeien gelijk even gedownload. Hij speelt op zich lekker, de baan is wat gladder als die van iSjoel en dat is prettig. Grafisch vindt ik iSjoel er weer beter uitzien, lijkt wat meer op een echte sjoelbak.

Grappig trouwens dat stenen ook opelkaar kunnen komen te liggen en dat je ze dan opnieuw mag gooien. Net als in de echte regels
  #425  
Oud 25-02-09, 11:09
CurlyBrace CurlyBrace is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 26
Standaard

iSjoel is in OpenGL ES gemaakt. Dat heb ik ook nog even overwogen, maar ik wilde niet al te veel nieuwe dingen leren voor mijn eerste iPhone app. Ik heb meer ervaring met DirectX en mijn kennis van OpenGL is net voldoende om me op vakantie mee te redden

Ik ben bezig met een 1.1 update waarin het gedrag van de stenen weer wat beter is. In de huidige versie zijn ze te "hard"; in werkelijkheid is een botsing tussen twee houten schijven niet volledig elastisch. Dat betekent dat je in de 1.1 versie een "klont stenen" beter los kunt gooien. Ook heb ik nu een flip-view waar ik high-scores op bij ga houden, en het spel kun je nu na een onderbreking weer verder spelen waar je gebleven was.

Helaas kan ik er maar een paar uurtjes in de week aan besteden.
  #426  
Oud 25-02-09, 13:21
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CurlyBrace Bekijk bericht
iSjoel is in OpenGL ES gemaakt. Dat heb ik ook nog even overwogen, maar ik wilde niet al te veel nieuwe dingen leren voor mijn eerste iPhone app. Ik heb meer ervaring met DirectX en mijn kennis van OpenGL is net voldoende om me op vakantie mee te redden

Ik ben bezig met een 1.1 update waarin het gedrag van de stenen weer wat beter is. In de huidige versie zijn ze te "hard"; in werkelijkheid is een botsing tussen twee houten schijven niet volledig elastisch. Dat betekent dat je in de 1.1 versie een "klont stenen" beter los kunt gooien. Ook heb ik nu een flip-view waar ik high-scores op bij ga houden, en het spel kun je nu na een onderbreking weer verder spelen waar je gebleven was.

Helaas kan ik er maar een paar uurtjes in de week aan besteden.
Aha, de updates klinken goed. En wat OpenGL ES betreft, het is niet zo heel lastig maar het kost wel even tijd om het je eigen te maken.
  #427  
Oud 26-02-09, 14:06
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Ik heb gekozen voor jou versie "Sjoelen" .. en maak je niet druk om een zeikneus in de reviews.. ratings zijn sowieso niet bepaald waardevol, gezien het gaat om meta informatie.. irrelevant gezien het om de app zelf gaat..
  #428  
Oud 26-02-09, 19:20
CurlyBrace CurlyBrace is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 26
Standaard

Dank je voor je support.

Ik wil overigens niets af doen aan iSjoel, laat dat wel wezen. Als die een maand eerder was uitgekomen was ik waarschijnlijk met Sjoelen gestopt en was wat anders gaan doen; zeker met iSjoel 2.0 (nu ook met drie beurten en geluidseffecten) is er niks mis mee.

Mijn kinderen van 3 en 5 vinden Sjoelen makkelijker dan iSjoel (ze snappen dat verspringende perspectief niet) dus misschien zit daar nog een kleine markt in
  #429  
Oud 26-02-09, 21:48
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CurlyBrace Bekijk bericht
Dank je voor je support.

Ik wil overigens niets af doen aan iSjoel, laat dat wel wezen. Als die een maand eerder was uitgekomen was ik waarschijnlijk met Sjoelen gestopt en was wat anders gaan doen; zeker met iSjoel 2.0 (nu ook met drie beurten en geluidseffecten) is er niks mis mee.

Mijn kinderen van 3 en 5 vinden Sjoelen makkelijker dan iSjoel (ze snappen dat verspringende perspectief niet) dus misschien zit daar nog een kleine markt in
Ik heb iSjoel voor het idee dan ook maar gekocht. Het inzoomen vind ik erg storend. Ook zouden ze daar de functie in moeten hebben dat je kan 'sliden' met je nog-niet-geschoten puck. Wat ik er wel 'leuk' aan vind is dat je de pucks in het geschoten bakje kan zien (en tellen)..
  #430  
Oud 26-02-09, 21:50
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Grappig trouwens dat stenen ook opelkaar kunnen komen te liggen en dat je ze dan opnieuw mag gooien. Net als in de echte regels
Hoe doe je dat?
  #431  
Oud 27-02-09, 01:22
CurlyBrace CurlyBrace is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik waardeer het dat je het "grappig" noemt dat dit kan, want het is wel een bug en die is er in mijn huidige versie al uit
  #432  
Oud 27-02-09, 08:31
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CurlyBrace Bekijk bericht
Ik waardeer het dat je het "grappig" noemt dat dit kan, want het is wel een bug en die is er in mijn huidige versie al uit
Haha, meen je dat. Ik dacht echt dat het een feature was
  #433  
Oud 27-02-09, 23:33
OwBeeGee's schermafbeelding
OwBeeGee OwBeeGee is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar OwBeeGee
Standaard

PropS voor iDeveloper
__________________
[ The dreams in which I'm iPhoning are the best I'd ever had! ]
  #434  
Oud 03-03-09, 10:25
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Onze (iDeveloper en ik) nieuwe applicatie is sinds vandaag ook terug te vinden in de Appsstore.
iFacts / 1,59 EU

Klikker
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #435  
Oud 03-03-09, 11:09
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sossienl Bekijk bericht
Onze (iDeveloper en ik) nieuwe applicatie is sinds vandaag ook terug te vinden in de Appsstore.
iFacts / 1,59 EU

Klikker
Oeps... toch nog een bugje ondekt, dus tijdelijk even terug gehaald uit de App Store.
  #436  
Oud 03-03-09, 11:24
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sossienl Bekijk bericht
Onze (iDeveloper en ik) nieuwe applicatie is sinds vandaag ook terug te vinden in de Appsstore.
iFacts / 1,59 EU

Klikker
Komt die ook in de US App Store? Of alleen in de NL App Store?
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #437  
Oud 03-03-09, 11:27
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Oeps... toch nog een bugje ondekt, dus tijdelijk even terug gehaald uit de App Store.
App ziet er goed uit! Maar ik kan m wel gewoon vinden in de AppStore..
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #438  
Oud 03-03-09, 11:28
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Oeps... toch nog een bugje ondekt, dus tijdelijk even terug gehaald uit de App Store.
Haha, ik heb precies hetzelfde gehad toen ik MasterBrain releaste.. Hard aan gewerkt, geduldig wachten tot ie door de review kwam, en dan toch een raar bugje dat zeldzaam optrad ontdekt. Meteen eraf gehaald, zelfde dag gefixt en opnieuw ingestuurd. Wel weer opnieuw review moeten afwachten helaas, maar ach...
  #439  
Oud 03-03-09, 13:55
P-development P-development is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 77
Standaard

Heeft iemand al betalingen van januari ontvangen?
  #440  
Oud 03-03-09, 14:18
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P-development Bekijk bericht
Heeft iemand al betalingen van januari ontvangen?
Jep, ontvangen
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.