//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Myrdhin Applicatie is net gesubmit naar Apple.. Kijken hoe lang het review proces duurt. Ongeveer 7 dagen op dit moment. Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 28-04-09, 23:47
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Myrdhin Bekijk bericht
Applicatie is net gesubmit naar Apple.. Kijken hoe lang het review proces duurt.
Ongeveer 7 dagen op dit moment.

Heb je misschien al een screenshot voor ons?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 29-04-09, 00:10
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Eerst zorgen dat de applicatie geaccepteerd is, misschien dat iPhoneClub dan een review wil schrijven ofzo, dan komen de screenshots vanzelf.

Verwacht er ook niet teveel van. Het is voor mij een leuke en leerzame oefening geweest. Je moet ergens beginnen en daarna verder kijken wat er mogelijk is. Op mijn werk hadden ze al een leuk idee voor een volgende app. Dus ik kan weer lekker verder programmeren.
  #543  
Oud 01-05-09, 22:30
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

Ik kap ermee, nadat mijn applicatie eindelijk was geaccepteerd (na 2 review proccesen en nog veel meer problemen die vertraging opleverde) werd ie na 30 min verwijdert, zonder dat ik een mailtje ofzo kreeg met de reden.

Na 20 mailtjes en 5 telefoontjes (no kidding) was ik er
uiteindelijk wel achter gekomen: programma was te duur, hoewel een security programma voor bedrijven best wel wat mag kosten vind ik.

Nu heb de prijs dus veranderd na het advies van een mailtje dat ik kreeg van itunes connect, ook een mailtje terug gestuurd. Maar nog steeds niet in de store (dit was overigens 3 weken geleden)

Ik denk dat ik maar eens naar google android ga kijken
  #544  
Oud 01-05-09, 22:32
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juulie Bekijk bericht
Ik kap ermee, nadat mijn applicatie eindelijk was geaccepteerd (na 2 review proccesen en nog veel meer problemen die vertraging opleverde) werd ie na 30 min verwijdert, zonder dat ik een mailtje ofzo kreeg met de reden.

Na 20 mailtjes en 5 telefoontjes (no kidding) was ik er
uiteindelijk wel achter gekomen: programma was te duur, hoewel een security programma voor bedrijven best wel wat mag kosten vind ik.

Nu heb de prijs dus veranderd na het advies van een mailtje dat ik kreeg van itunes connect, ook een mailtje terug gestuurd. Maar nog steeds niet in de store (dit was overigens 3 weken geleden)

Ik denk dat ik maar eens naar google android ga kijken
wat een gezeik zeg! als het te duur is, merk je dat wel doordat het niet verkoopt... maar apple kan niet van te voren beslissen dat het te duur is!
  #545  
Oud 02-05-09, 02:34
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Precies, wat hebben zij daar nou eigenlijk mee te maken? Ik snap Apple's rol wel en zij zijn uiteindelijk distributeur, maar zou een vrije markt waarin alles mogelijk is niet veel interessanter zijn? Erg pijnlijk, vooral voor de kleine developer die zijn hart en ziel in z'n app stort.
  #546  
Oud 02-05-09, 03:01
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

tsja volgens hun kon mijn applicatie tot verwarring bij consumenten leiden vanwege zijn hoge prijs.

Het is dan ook geen applicatie voor de gewone consument, maar voor bedrijven, maar zelfs als ik de prijs verlaag en hun een bericht stuur krijg ik niks terug of word men applicatie niet terug in de store gezet!
  #547  
Oud 02-05-09, 12:33
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Het is gewoon echt gemeen eigenlijk. Iemand stopt maanden/jaren tijd in de development van een app, dan betaal je 100 dollar, om alleen maar te horen dat je app er niet in komt!
  #548  
Oud 02-05-09, 12:58
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

Ja echt, ik wil dan ook overstappen naar android...
Iemand hier ervaring mee?
  #549  
Oud 02-05-09, 14:34
Donkersgoed Donkersgoed is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 8
Standaard

Na een periode van stilte brengt Coding Dutchmen nu twee nieuwe applicaties uit. Waar we ons de vorige keer richten op utilities zijn we deze keer een nieuwe richting ingeslagen; we zijn begonnen met de ontwikkeling van games!

De eerste applicatie die we gemaakt hebben is Uforoids, een retro-stijl space shooter waarbij je grote meteorieten kapot moet schieten met kleine asteroïden. De game speelt heel intuïtief en heeft een ontzettend hoge verslavingsfactor. Bovendien komen er in de volgende update een groot aantal nieuwe features aan! Link: iTunes Store

De tweede applicatie is meer een gimmick, maar waarschijnlijk voor sommige mensen veel bevredigender. In Dart Anyone! kun je een foto maken van een willekeurig object of persoon en daar dartpijltje op gooien. De applicatie is perfect voor degenen onder jullie die je frustratie naar je baas of stiefmoeder willen uiten, maar daar liever niet mee in de problemen willen komen. Link: http://itunes.apple.com/WebObjects/M...312820596&mt=8

Natuurlijk horen we graag wat jullie van onze apps vinden, dus post in deze thread al je opmerkingen en suggesties, dan gaan wij er mee aan de slag!

Luc
Coding Dutchmen
  #550  
Oud 03-05-09, 14:29
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Yay, hij staat er op. Duurde iets minder dan 7 dagen.

Het is een spelletje met de naam "Simon Sings". Je moet steeds een patroon van noten nazingen, in de juiste volgorde en de juiste toonhoogte.

Het is maar een heel simpel spelletje, maar ik vond het gewoon leuk om te maken. ;-) Gratis, dus probeer het eens uit!

iTunes Store
  #551  
Oud 03-05-09, 16:13
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gekkepietje Bekijk bericht
Yay, hij staat er op. Duurde iets minder dan 7 dagen.

Het is een spelletje met de naam "Simon Sings". Je moet steeds een patroon van noten nazingen, in de juiste volgorde en de juiste toonhoogte.

Het is maar een heel simpel spelletje, maar ik vond het gewoon leuk om te maken. ;-) Gratis, dus probeer het eens uit!

iTunes Store
Geinig spel, zeker een orgineel concept.

De geluiden zijn mij mij wel heel erg zacht. Ik kan het eingelijk alleen met een hoofdtelefoon spelen. Heb jij daar geen last van?
  #552  
Oud 03-05-09, 16:48
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Zeker leuk. Ik zuig alleen ernom in dat spel, niet toonvast. Maar ik neem aan dat je de catacomben van AudioQueue hebt overmeesterd om dit klaar te spelen? Respect.
  #553  
Oud 03-05-09, 17:45
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Thanks!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
De geluiden zijn mij mij wel heel erg zacht. Ik kan het eingelijk alleen met een hoofdtelefoon spelen. Heb jij daar geen last van?
Ja, het geluid is vrij zacht.

Ik neem de audio op met AudioQueue's maar het afspelen gaat met de SoundEffect klasse van Apple en die gebruikt een "system sound". Als je een AudioSession maakt voor recording, dan zijn system sounds blijkbaar opeens een stuk zachter.

De oplossing is -- denk ik -- om de geluiden ook af te spelen met een AudioQueue, maar ik dacht dat ik er misschien zo wel mee weg kon komen. Blijkbaar niet. ;-)
  #554  
Oud 04-05-09, 19:33
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Heb iFacts net even gedownload in de App Store, lijkt me een interessante app!

En natuurlijk om de developers te steunen.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #555  
Oud 05-05-09, 09:30
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Heb iFacts net even gedownload in de App Store, lijkt me een interessante app!

En natuurlijk om de developers te steunen.
Aha, bedankt. En ik zag zojuist dat je de feedback functie al gebruikt hebt
  #556  
Oud 05-05-09, 12:54
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Aha, bedankt. En ik zag zojuist dat je de feedback functie al gebruikt hebt
Inderdaad.
  #557  
Oud 07-05-09, 12:58
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Applicatie is goedgekeurd en vanaf nu te vinden in de AppStore

Leds

Leds is a puzzle game based on the classic Lights Out game.

The goal is to turn on all the LEDs by pressing the buttons on the playing grid. Whenever you press a button LEDs will go on and off in a cross or knight pattern.

The game features several grid sizes ranging from 3x3 to 6x6, you can even wrap around the board edges to make it more challenging. Next to the standard Cross pattern is the Knight pattern. The Knight pattern uses the movement of a knight chess piece. And if you're really up to it you can play the game in 3-state mode, where every LED can be off, red or yellow. You can start with a grid in which where all the LEDs are off or use the random button to start with a random pattern to solve.

Features:
- Cross or knight pattern
- Different grid sizes
- Wrap around edges
- 2 or 3 LED states
- Generate a random playing grid to solve

Laatst gewijzigd door Myrdhin; 07-05-09 om 23:48.
  #558  
Oud 07-05-09, 14:06
webmaniac webmaniac is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 28
Standaard

Zoals ook al op de iphoneclub frontpage te lezen was staat de applicatie Lyrics nu online. Gemaakt onder de naam Moop.me door mij (o.a. ook Moby.app gemaakt) en de makers van iNap en File Info

Zie lyricsapp.net voor meer info.
  #559  
Oud 08-05-09, 12:36
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Ik vraag me toch wel enigzins af of die 3.0 mededeling nou ook betekend dat je ze voor 3.0 moet compilen+inleveren, of mag je gewoon nog voor 2.x compilen zolang die ook maar (getest) werkt op 3.0?
  #560  
Oud 08-05-09, 12:53
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Tenminste, of je nu met SDK 3.0 mag compileren. Het lijkt me niet dat je met 3.0 als active SDK mag inleveren. Volgens mij gaat dat niet goed werken op huidige devices. Maar als je dus wel voor 2.2 mag compilen met de 3.0 SDK, zou dat de oudere SDK overbodig kunnen maken.
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:54.