//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een maandje geleden heb ik een app ontwikkeld die lichtvervuiling meet en de resultaten laat zien op een kaart . Het heet Dark Sky Meter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1081  
Oud 12-06-13, 14:02
nop nop is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Valkenburg
Berichten: 46
Standaard

Een maandje geleden heb ik een app ontwikkeld die lichtvervuiling meet en de resultaten laat zien op een kaart . Het heet Dark Sky Meter en is als lite versie (gratis) en als pro versie te downloaden. Zie Dark Sky MeterMet de app kun je met behulp van de iPhone-camera (alleen 4S en 5) beoordelen hoe donker het buiten is. De resultaten worden gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek. Je kunt in de app je eigen metingen bekijken en bewerken, maar ook die van anderen inzien. Ook is er een wolkenvoorspelling voor de komende 4 dagen te zien.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0152.jpg‎ (24,1 KB, 15x gelezen)
__________________
iPhone/iPad ontwikkelaar http://www.ddq.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1082  
Oud 06-07-13, 21:34
Stakies Stakies is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam
Berichten: 23
Standaard

Let op dat je bij het inleveren alles duidelijk beschrijft.
Apple is heel kieskeurig in het accepteren voor apps.
  #1083  
Oud 06-07-13, 21:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stakies Bekijk bericht
Apple is heel kieskeurig in het accepteren voor apps.
Weet je dat uit eigen ervaring of roep je maar wat.
  #1084  
Oud 06-07-13, 21:43
Stakies Stakies is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Weet je dat uit eigen ervaring of roep je maar wat.
Dat weet ik uit eigen ervaring. Ik ben nu zelf ook bezig met een app voor mijn schoonmoeder, als ik de app ga inleveren bij Apple zal ik alles dus heel duidelijk moeten gaan beschrijven.
  #1085  
Oud 06-07-13, 21:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stakies Bekijk bericht
Ik ben nu zelf ook bezig met een app voor mijn schoonmoeder....
Voor jouw schoonmoeder? Op die manier. Succes met de app.
  #1086  
Oud 06-07-13, 22:00
Stakies Stakies is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Voor jouw schoonmoeder? Op die manier. Succes met de app.
Ze heeft een website met dagelijkse beauty reviews. Er komen dagelijks meer dan 10.000 mensen op haar website om artikelen te lezen. Een app voor haar website zou dus handig zijn, en zal veel worden gedownload onder haar lezers. Uiteraard zal deze app uitkomen voor iOS en Android.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2013 om 22:02 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nop Bekijk bericht
Een maandje geleden heb ik een app ontwikkeld die lichtvervuiling meet en de resultaten laat zien op een kaart . Het heet Dark Sky Meter en is als lite versie (gratis) en als pro versie te downloaden. Zie Dark Sky MeterMet de app kun je met behulp van de iPhone-camera (alleen 4S en 5) beoordelen hoe donker het buiten is. De resultaten worden gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek. Je kunt in de app je eigen metingen bekijken en bewerken, maar ook die van anderen inzien. Ook is er een wolkenvoorspelling voor de komende 4 dagen te zien.
Zo te zien is het heel intressant! Ik ga hem zeker downloaden als ik mijn iPhone 5 weer terug heb. (Deze is nu via Vodafone naar Dynafix voor reparatie van een camera probleem)
  #1087  
Oud 11-07-13, 15:43
kyle kyle is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

Sinds een weekje staat mijn eerste app ook in de App Store. Staat nu al twee dagen in de top tien van haar eigen rubriek, dus ik ben toch wel een beetje trots. Een vriend van mij heeft recent de diagnose coeliakie gekregen, en vertelde mij dat er voor de iPhone nog geen nederlandse barcode scanner voor glutenvrije producten was. Met zijn feedback heb ik een barcode scanner voor glutenvrij producten ontwikkeld. De app heeft nu nog enkel de simpele basisfunctie van het barcode scannen, maar we willen met updates de app transformeren in een algemene coeliakie app voor de iPhone, met als doel de dagelijkse drempels voor mensen met coeliakie verkleinen. (bijv. op locatie zoeken naar dichtstbijzijnde restaurants)

De app heet GlutenVrij. (Link naar App Store)

Beschrijving:

GlutenVrij is een barcode scanner voor glutenvrije producten. De informatie wordt geladen vanuit de glutenvrije database Livaad.nl.

De GlutenVrij App heeft op dit moment de volgende functionaliteit:

- Scannen van een EAN-code van een product d.m.v. auto-focus van de iPhone camera
- Zoekresultaat van de EAN-code bekijken. De app zoek in de glutenvrije database van Livaad.nl

Deze applicatie werkt niet op de iPod Touch of een iPhone 3G. De app werkt op de nieuwe generatie iPads, maar is nog niet geoptimaliseerd voor deze apparaten.

  #1088  
Oud 25-07-13, 14:34
Slimrun Slimrun is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard mijn eigen app, en nu??

Zo eindelijk is het dan zo ver, mijn eigen app is klaar! Aangemeld en al, en nu??

Zijn er misschien tips om mijn app onder de mensen te promoten zodat deze ook daadwerkelijk wordt gedownload??

De app is gratis en is een perfect programma voor, mensen met een overgewicht, of voor mensen die op een leuke en verantwoorde manier willen gaan bewegen.

Als je tips hebt, ik hoor ze graag!
Dit is de app voor ieder die geintresseerd is

https://itunes.apple.com/nl/app/slim...658927051?mt=8

Met vriendelijke groeten Sascha
  #1089  
Oud 27-07-13, 09:57
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #1090  
Oud 08-10-13, 20:41
Jonaske_ Jonaske_ is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard Public Transport Wake

Public transport wake is een fantastische app die je laat weten wanneer je bijna bent aangekomen in het station of aan de bushalte. De setup van de app is heel makkelijk. Eerst moet je de eindhalte of het station via een kaart zoeken. Vervolgens kan je de ringtone kiezen. Ook moet je een afstand instellen. Uiteindelijk is alles ingesteld en wordt de GPS door de app gebruikt. De app stuurt jou een notificatie als je dichter, dan de ingestelde afstand, bij de eindhalte bent. De app werkt bovendien ook in de achtergrond.

Features:
-wekt je als je bijna bent aangekomen op de gewenste locatie
-intuïtief in gebruik
-een groot aantal beltonen
-de instellingen opslaan van een locatie waar je dikwijls naartoe gaat
-bekijken hoeveel meter, kilometer of mijl je al hebt afgelegd
-werkt ook in de achtergrond, wanneer je andere taken aan het doen bent

Ik heb deze app gemaakt omdat een groot aantal mensen zich dagelijks verplaatsen met het openbaar vervoer. Bovendien moeten ze vroeg opstaan, waardoor ze zich dikwijls nog slaperig voelen. Daarom doen velen nog een dutje in de bus of de trein. Toch kunnen ze vaak niet comfortabel slapen. Ze hebben namelijk schrik om de halte, waar ze moeten afstappen, te missen. Deze app heeft als bedoeling de mensen te wekken, wanneer ze bijna aan hun eindhalte zijn.

Public Transport Wake (0.89€) is verkrijgbaar in de App Store. Het is ontwikkeld voor iPhones, iPod touches en iPads met iOs 7.

info: Public Transport Wake wakes you before you will have arrived
link:https://itunes.apple.com/us/app/publ...l=nl&ls=1&mt=8
__________________
http://www.jonaslieben.com
  #1091  
Oud 25-10-13, 12:14
luuk0033 luuk0033 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 5
Standaard

Kan iemand mij uitleggen hoe je een app maakt? Ik heb echt een mega goeie app in gedachten
  #1092  
Oud 25-10-13, 12:40
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luuk0033 Bekijk bericht
Kan iemand mij uitleggen hoe je een app maakt? Ik heb echt een mega goeie app in gedachten
Eerste begin je met het kopen van een Mac, daarna installeer je Xcode en ga je programmeren.
Als je nog niet kan programmeren zou ik daar maar eens mee gaan beginnen. Als je eenmaal kan programmeren sluit je je zelf voor weken af van de buiten wereld en ga je je app bouwen.

Laatst gewijzigd door TUX2K; 29-10-13 om 16:25.
  #1093  
Oud 29-10-13, 16:22
BaeyensV BaeyensV is offline
• iOS 11.1
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 13
Standaard

Hoe plaats je de app in de appstore? En hoe lang duurt het vooraleer deze ook effectief te downloaden is?
  #1094  
Oud 29-10-13, 16:25
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaeyensV Bekijk bericht
Hoe plaats je de app in de appstore? En hoe lang duurt het vooraleer deze ook effectief te downloaden is?
Het uploaden van aan app doe je view Xcode, eerste maak je de app aan in iTunesConnect.
Hierna zal Apple de app gaan keuren, als hij goed gekeurd is zal hij binnen 24 beschikbaar zijn. (naar mijn ervaring veel sneller, max een uur of 2).

Het keuringsproces is weinig over bekend, heb een gehad die in 24 was goedgekeurd maar heb ook wel eens 5 weken moeten wachten.
  #1095  
Oud 29-10-13, 16:53
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Gemiddelde review times: Average App Store Review Times
  #1096  
Oud 31-10-13, 00:45
Roc45 Roc45 is offline
• iOS 7.0.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard Nieuwe game op de markt brengen, strategie of Best practices?

We hebben een prachtige iOS-game ontwikkeld... het is onze eerste app op de markt. Er zijn aardig wat uurtjes in gaan zitten en we zijn zeer tevreden met het resultaat.

Zojuist aangeboden en hopelijk snel beschikbaar in de Appstore
Op de foto alvast een indruk ;-)


Wie heeft er op dit forum goede kennis van app-marketing en alles wat daarbij komt kijken? Alle tips, suggesties en/of commentaar is meer dan welkom.

Greetz,
Roc

Laatst gewijzigd door Roc45; 31-10-13 om 00:47. Reden: plaatje toegevoegd
  #1097  
Oud 02-11-13, 23:47
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stakies Bekijk bericht
Let op dat je bij het inleveren alles duidelijk beschrijft.
Apple is heel kieskeurig in het accepteren voor apps.

Apple is kieskeurig bij het accepteren van apps? Maak je een grapje?
Sinds 1 oktober rommel in de appstore. Overal bekent maar nu, 2 november
Nog niet ingegrepen. Sorry, maar kieskeurig? Nee!!

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-new-post.html


Kieskeurig
  #1098  
Oud 11-01-14, 18:31
jprebel jprebel is offline
• iOS 2.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Lightbulb Eigen app in de store krijgen

Er zijn allerlei "editors" vandaag de dag, de AppCooker is er 1 van maar je kunt ook 't plan goed omschrijven, een paar screenshots erbij, een verdienmodel (altijd een wilde schatting natuurlijk) en aandeel - aankoop optie verzinnen.

Hier een voorbeeld van een app die -ijs & weder dienende- in het vroege voorjaar de winkel in gaat

https://sellanapp.com/idea/showup/pitch

Het platform is waar plannenmakers, producenten & (kleine) investeerders elkaar ontmoeten
  #1099  
Oud 17-01-14, 15:58
LiveUitslagen LiveUitslagen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

Wij hebben geprobeerd om de beste iOS-app te maken voor live sportuitslagen. Momenteel bieden we live uitslagen aan voor duizenden competities in 26 sporten wereldwijd.

Iedere sport heeft eigen functionaliteiten, zoals opstellingen in het voetbal en ijshockey, uitgebreide statistieken voor basketbal en per punt verslag in het tennis.

Wedstrijden kunnen aan 'Mijn Wedstrijden' worden toegevoegd, zodat push-notificaties worden verzonden.




Ik ben erg benieuwd of iemand de app al gebruikt en wat jullie ervan vinden.
  #1100  
Oud 17-01-14, 19:00
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik heb je app gedownload. Bedankt. Maar wat mij opvalt dat je er geen wielersport in de lijst hebt staan. Als die er in komen dan wordt het voor mij een waardevolle app.
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.