iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Eigen App in App Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16039-eigen-app-app-store.html)

ideveloper 13-07-08 00:13

Eigen App in App Store
 
Wie van de ontwikkelaars op dit forum heeft zijn / haar eigen App al op de App Store?

Ik heb die van mij vanavond geupload, nu afwachten waneer hij beschikbaar komt.

Michael 13-07-08 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 140353)
Wie van de ontwikkelaars op dit forum heeft zijn / haar eigen App al op de App Store?

Ik heb die van mij vanavond geupload, nu afwachten waneer hij beschikbaar komt.

Kan je duidelijker beschrijven wat voor app je hebt geupload?

ideveloper 13-07-08 10:57

2 Bijlage(n)
Het is een hele eenvoudige gratis app om je BMI (Body Mass Index) te berekenen. Hieronder een paar screenshots.

Je kunt eenvoudig je lengte en gewicht instellen, waarna je BMI automatisch berekend wordt. Groen betekend dat je prima op gewicht bent voor je lengte, geel is te licht en rood is te zwaar.

macfreaker 13-07-08 11:01

Leuk dat je dit doet. Ik ben nog volop xcode aan het leren zodat ik ook eigen free apps kan maken. Juist nog een vraagje. Heb jij die 100$ moeten betalen ?

ideveloper 13-07-08 11:20

Ben erg benieuwd wat je gaat maken. Ik heb idd die $100 moeten betalen.

zwaan 13-07-08 11:33

Ziet er erg mooi en duidelijk uit. Ik kijk uit naar meer!

ideveloper 14-07-08 07:47

1 Bijlage(n)
Die gasten bij Apple werken ook in het weekend door. Zaterdagavond heb ik m'n BMI app naar de App Store geupload. En vanacht om 01.30 uur krijg ik een mail dat hij geaccepteerd en beschikbaar is.

Ik had echt gedacht dat dat een paar dagen / weken zou gaan duren, maar gaat dus erg snel!

macfreaker 14-07-08 07:51

Citaat:

Die gasten bij Apple werken ook in het weekend door. Zaterdagavond heb ik m'n BMI app naar de App Store geupload. En vanacht om 01.30 uur krijg ik een mail dat hij geaccepteerd en beschikbaar is.
Proficiat, stellen ze die alleen beschikbaar in Nederland/Belgie/Europa of si dei voor iedereen op onze aardbol ?

ideveloper 14-07-08 08:29

Bij het uploaden kun je opgeven waar hij beschikbaar moet zijn. Deze app is volledig Nederlands, maar ik heb hem toch maar op wereldwijde beschikbaarheid gezet.

Volgende app maar eens multilanguage maken.

mamutskywalker 14-07-08 14:08

ziet er leuk uit

mooi gedaan

ideveloper 14-07-08 14:10

Tnx, nu nog een idee voor de volgende app.

zobbster 14-07-08 23:48

Ik heb hem erop gezet, leuk gedaan hoor :D

Jelle Ages 15-07-08 12:25

Erg leuk! Hij staat er wel snel in. Als je BMI in het groen staat is het dan goed?

Jelle

P.S. Als ik nog een idee heb PM ik je wel ;)

ideveloper 15-07-08 13:55

Groen is goed, geel te licht, oranje / rood te zwaar.

sjoeii 22-07-08 19:24

Haha. Misschien volgende versie waarbij je op de iPhone staat om je te wegen?

ChiTheDesigner 25-07-08 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 142700)
Groen is goed, geel te licht, oranje / rood te zwaar.

Ben jij degene die die application heeft gemaakt?
Doe je goed, cirkelsoft.
Ben m'n iPhone nu elke dag kwijt aan m'n vriendin - die wil naast super monkey ball ook op gewicht blijven.. :mad::p

ideveloper 25-07-08 21:42

Dank je ChiTheDesigner. Ik krijg op dit moment veel verzoekjes vanuit Amerika of hij ook in het engels vertaald kan worden. Zo in de trend van "the application seems in German" :-)

Dus binnenkort maar een taal toevoegen.

Jelle Ages 26-07-08 14:16

Het is niet heel veel tekst om te vertalen. Leuk dat je uit Amerika verzoeken krijgt!

Ben je al bezig met een volgende project?

Jelle

ideveloper 26-07-08 14:55

Ja, en het is ook leuk om te zien dat ze er zelfs in Japan aandacht aan besteden.
iPhone¤ÇÈîËþÅÙ¤ò¥Á¥§¥Ã¥¯¤Ç¤*¤ë¡ÖBMI¡× - Æü·Ð¥È¥ì¥ó¥Ç¥£¥Í¥Ã¥È

M'n volgende project is een waterpas. Die heb ik een week geleden al ingeleverd bij de App Store. Alleen komt hij op een of andere manier niet door de screening. Hij is al 2x afgekeurd, maar helaas krijg je geen opgaaf van reden. Dus het kan zowel een spelfout ergens in de tekst zijn, niet gebruiksvriendelijk genoeg, of een geheugenlek. Een applicatie kan om allerlei redenen worden afgekeurd, zonder dat ze je op de hoogte stellen waarom hij niet is geaccepteerd. Dat is wel heel erg jammer.

O ja, in tegenstelling tot de waterpas die al ingeleverd is, heeft die van mij wel een kalibratie functie :-)

macfreaker 28-07-08 12:22

Citaat:

O ja, in tegenstelling tot de waterpas die al ingeleverd is, heeft die van mij wel een kalibratie functie :-)
Heb je dat dan vermeld dat deze een kalibratiefunctie heeft ? Of wordt misschien afgekeurd omdat er al een waterpas inzit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.